Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Hershel
Nojin
Solomon Griffith
Perrie
Logan
Demi de la Garza
Arrow
Imogene Blackbourne
Tyler
Dean Garton
Kaya Scodelario
Culain Smith
Avan Rodriguez
Paige
Quizz
Lailey
Amico
Rosie
Megan Derley
Jiao Misaki
Uruha
Pasqual Scodelario
Ray
Lawrence Posner
Elise Pavlichenko
Admin
Aya
Solance Ainsworth
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 30]

676Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 23, 2014 10:08 pm

Admin

Admin
Admin

Not to be rude, be he was in quite some pain as well. I mean, just imagine three stabs to the gut and then getting kicked square in the face. That shit ain't pretty.

But I hear the thing trickled the sadfeels?

677Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 23, 2014 10:34 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Cry your eyeballs out now. Cuz you killed her too.

678Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 23, 2014 10:37 pm

Admin

Admin
Admin

I'M NOT CRYING MY EYES ARE JUST LEAKING

679Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo maa 23, 2014 10:54 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ikr? ;_;

680Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 24, 2014 9:16 am

Admin

Admin
Admin

Damn you, eye leakage, you have foiled me yet again ;_____;

681Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 1:34 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Sometimes it is good, you know? c;

682Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 3:20 pm

Admin

Admin
Admin

True, true

683Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 7:57 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Windows 8 vliegt mogelijk nog een keertje door het raam heen.
Skype wil hij niet installeren, OneDrive wil hij niet installeren.. IK HEB HET VERDOMME NODIG VOOR SCHOOL.

- beetje sjago hierzo ;l -

684Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 9:27 pm

Culain Smith

Culain Smith

Waaaargh, wat een pokke werk al je bronnen noteren 'zoals het hoort'.
bah.
Blij dat Word een alfabetische volgorde dingens heeft, scheelt weer 10 minuten

685Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 9:30 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oh ja. Kut. Dat moet ik ook nog een keer gaan doen... :')
Het scheelt dat het PWS zelf maar 1x meetelt maar je mondeling OVER je PWS 2. C:

686Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic di maa 25, 2014 9:37 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ja, das wel soort van waar.
Maar ik wil ook wat over mijn pws kunnen lullen (al is de bronnenlijst nou niet echt het onderwerp dat ik voor ogen had)

Een bart ofzo gaat daar nog es problemen krijgen, sws het hele pws gedeelte.
Maar wij zijn er nu zoveel langer mee bezig, zit het tenminste al in onze kop *hoop ik*

687Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 26, 2014 9:19 am

Admin

Admin
Admin

Is Bart er zo een die tot aan het laatste moment geen flikker uitvoert?

688Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 26, 2014 9:53 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja, je hebt exact Bart beschreven. Echt op het allerlaatste moment dat hij eindelijk denkt van: goh hè, ik moet eens iets gaan doen.

689Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 26, 2014 10:09 am

Culain Smith

Culain Smith

Bijna, met sommige dingen deed hij nóóit wat.

Hmpf.

690Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 26, 2014 5:40 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

En ik mag er niets over zeggen. Ja, lekker ben jij!

691Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do maa 27, 2014 8:12 pm

Perrie

Perrie

mijn avatar doet het niet meer:( en hem opnieuw doen doet hij ook niet meer!

692Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 12:27 pm

Admin

Admin
Admin

Raad eens wie Troy overnieuw heeft getekend. Ik zal een hint geven. Het was niet iemand die mij niet was.

http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2014/086/3/b/hoodie_by_virtuxa-d7bty83.png
Kijk, deze flikker.

693Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 1:41 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Haha.
Ziet er goed uit. ^^

Raad eens wie er zojuist malware heeft verslagen?
*Super trots op zichzelf*

~ Sidenote;
Sorry voor mijn grote afwezigheid op HH. Ik had gehoopt een stuk actiever te zijn, maar op het moment ziet het er naar uit dat ik inactief/weinig actief blijf.

694Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 3:47 pm

Admin

Admin
Admin

Thanks ^^

En nice, malware zuigt.

Ik moet ook maar weer es actiever worden.

695Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 7:11 pm

Admin

Admin
Admin

God, ik was vergeten hoe heerlijk dit liedje was;


Ik zie Riot hier iemand al op in elkaar slaan.
Oh, over hem gesproken, wss gaat zijn achternaam zeer binnenkort veranderen. Voornaam kan ik niet over m'n hart verkrijgen, maar laten we even heel eerlijk zijn; die achternaam is gewoon echt heel belachelijk, van welk standpunt je ook kijkt. Hoe oud was ik toen ik dacht dat dat cool was?

696Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 7:27 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Ik weet niet eens wat z'n achternaam betekent. ^^'
Mij lijkt het wel 'passend'.
Ik had met Elise teveel problemen met de 'Awesomeness' en dat het niet goed zou passen in de RPG.
Natuurlijk kent bijna niemand de sluipschutter of het karakter Pavlichenko, maar goed. Ik dus wel. ('t Paste ook bij Selena's sniper)

697Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 7:42 pm

Admin

Admin
Admin

Misschien maar beter ook. Zeker in met z'n voornaam erbij is het best heel ridicuul en immature. Maar goed, tot ik iets heb wat ik goed genoeg vind laat ik het zo.

Ik heb ook geen flauw idee over wie je 't hebt, maar Pavlichenko klinkt nog als een normale achternaam. Masquerade is geen normale achternaam. So yeah, it's got to go at some point.
Maar hoezo sniper? Selena had toch een gewoon vuurwapen? Ik zie iig niet voor me je doodleuk met een echte sniperrifle rondwandeld, vooral omdat die dingen nou niet echt licht zijn.

698Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 7:52 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Vertel op, wat betekent het! Very Happy
Ik ben nieuwsgierig!

Een achternaam is altijd normaal, tot het een speciale betekenis heeft.
Hitler was een hele gewone achternaam, tot Adolf kwam.

Uhh... Voordat ik dat beantwoord, wat zie jij onder vuurwapen?
Een pistool, of ook AK's en m16's? (Die dingen die terroristen 'altijd' hebben)

699Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 7:58 pm

Admin

Admin
Admin

Niet lachen. Een gemaskerd bal. Het klonk gewoon cool destijds, okay?

Dat weet ik ook wel, ik bedoelde meer; het is tenminste nog een daadwerkelijke achternaam. Geen random woord dat geen enkel zichzelf respecterend mens achter hun voornaam zou plakken.

Een pistool lijkt me ook een vuurwapen. Je haalt de trekker over, het knalt en iemand wordt bloedend met een gat ergens in het lichaam afgevoerd naar het ziekenhuis.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze echt met een sniperrifle rondwandeld, omdat het toch best vrij lompe dingen zijn. En duur.

700Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za maa 29, 2014 8:12 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Welp, ook maar effe proberen met deze slet hier te posten. Riot kan wachten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum