Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Hershel
Nojin
Solomon Griffith
Perrie
Logan
Demi de la Garza
Arrow
Imogene Blackbourne
Tyler
Dean Garton
Kaya Scodelario
Culain Smith
Avan Rodriguez
Paige
Quizz
Lailey
Amico
Rosie
Megan Derley
Jiao Misaki
Uruha
Pasqual Scodelario
Ray
Lawrence Posner
Elise Pavlichenko
Admin
Aya
Solance Ainsworth
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 30]

376Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 7:54 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

@janne; TEEHEE *crabwalks away*

@paige; same here xD

@Jeroen; Heb je ze allemaal gelezen dan?

377Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 7:55 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Imogene: Wat... ???
Ik dacht dat jullie daar niet aan deden. O.o
Nou, zo leer je iets nieuws elke dag.

@Bryce: Ik lees wel eens stukjes.
Blijkbaar ben ik nog niet bij het erge beland.

378Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 7:58 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Nog lang niet man. Als je er zo luchtig over doet. De cutting scenes van Solance zijn redelijk heftig, Riot's ruzies lopen zelden niet bloederig (botbreuken, mensen die min of meer hun tanden door mogen slikken, zij het niet letterlijk al heeft hij wel eens bijna- ehr nevermind), Roya en Uruha hebben het nodige meegemaakt, Troy mag voor geld in de boksring mensen slaan, wich isn;t too pretty either, i suppose en dat zijn alleen nog maar de topics waar ik zelf bij betrokken ben.

379Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 7:59 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Elise: Ik doe het niet, en voor zover ik hier over dit topic heb rondgebazuind ben ik het ook nog nooit tegengekomen :3 was ook maar om te lachen trouwens! Damn, mijn humor komt via internet niet zo over als ik het bedoel  Sad hehehe

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

380Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:01 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Uruha is een bloempje o_0

381Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:04 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Uruha heeft er anders weinig moeite mee kogels in mensen te stoppen xD

382Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:04 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

Hmm...
Half ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Zou ik de links mogen?

Also, ik begin me af te vragen of ik hier wel goed zit. Niet omdat het te heftig zou zijn, maar meer omdat ik gewoon onder de maat val qua heftigheid. (En niet qua schrijfstijl, ook al is dat zeker beneden de maat).

@Imogene: Nah. Waarschijnlijk zit ik in een slechte bui.
*Twijfelt tussen gaan en blijven*
:"/

383Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:06 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Haha Inge, Hij heeft gewoon wat kleine probleempjes :p

Nja Elise
Hershel & Abigail zijn lief hoor en Blaze ook! Die is gewoon lui totdat je hem zijn sigaretten afneemt :PAnders is hij wel aardig X3



Laatst aangepast door Uruha op ma maa 10, 2014 8:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt

384Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:07 pm

Paige

Paige

*Pets chars*
Mijn chars zijn altijd vrij vredelievend, xD

385Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:08 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Elise Pavlichenko schreef:Hmm...
Half ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Zou ik de links mogen?

Also, ik begin me af te vragen of ik hier wel goed zit. Niet omdat het te heftig zou zijn, maar meer omdat ik gewoon onder de maat val qua heftigheid. (En niet qua schrijfstijl, ook al is dat zeker beneden de maat).

@Imogene: Nah. Waarschijnlijk zit ik in een slechte bui.
*Twijfelt tussen gaan en blijven*
:"/

Lawrence en Imogene zijn ook niet bepaald erg heftig hoor, ze zouden nooit iemand willen vermoorden of dergelijke! Dus daar moet je je geen zorgen over maken denk ik! En qua schrijfstijl, daar kan ik me niet echt over uitspreken, ik heb je topic wel gelezen, maar slecht geschreven was het niet! Helemaal niet, maar je moet gewoon wat letten dat andere mensen gemakkelijk kunnen inspelen op je post & dat je hem niet té lang maakt...
Misschien, dat zoals je daarstraks vermelde, je eens kan inspelen op iemand anders zijn topic, het beter gaat?
Ik zou het erg vinden moest je daarom gaan :'(

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

386Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:08 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

@Jeroen; Nah, zoek zelf maar xD het zijn er zoveel en sommigen zijn oud en shit, dus ik ben te lui de links te zoeken

En trouwens, niet iedereen schrijft halve misdaadthrillers hoor xD er zijn zat normale lui bij, dus daar hoef je je echt niet druk om te maken

@Ruka; nee, hij is zooo vredig o3o net als Riot, ook al zo'n poepie

387Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:10 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Ryan is ook een schatje als je gewoon met hem spreekt X3

@Inge: Inderdaad, Uruha en Riot zijn samen zo vredig. Misschien kunnen ze een band beginnen.X3

388Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:11 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Ja toch, Riot en Uruha, BFFs xD

Bij mij is Bryce best een normale knul. Ja, tis een slet, maar dat schrijf ik toch niet uit en verder is het een gezellige vent.
Roya is een tikkie getraumatiseerd maar ook een erg lieve, rustige meid.
En Seth is ook een schatje ^_^

389Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:13 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Als moet je Roya geen kwaad doen want ze heeft een Uruha :p

Haha ja Riot en Uruha als BFF. Die samen gezellig mensen in elkaar rossen en schieten. Hoe schattig Smile

390Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:14 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Cuties!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

391Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:14 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

dat is waar xD

Ja toch? bros en all that

AND I WOULD WALK FIVE HUNDRED MILES
AND I WOULD WALK FIVE HUNDRED MORE

sorry. music happened

392Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:15 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Haha omg X3
Al hebben ze al een topic waar iemand in is gestorven. Wat een ongeluk roepen die twee over elkaar uit denk ik :p

393Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:17 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Imogene:
Nou ja, als er ergens een topic is waar ik op kan reageren. -^(^.^)^-
Al zit dat aansluiten me extreem dwars. En dat opslurpen van de lezer.
Also, die lange post was echt een planetary alignment ofzo, want zoiets die ik maar elke maand ofzo. M'n typvingers zijn echt verminderd sinds ik m'n main fanfict af heb. :S Verwacht posts die juist te kort zijn.

@Uruha: Ha. Doet me aan enkele anime's denken. :3
Also, Uruha...
OH! Nu herken ik die naam! De pestkop in WITCH die in fanficts steeds poes liever wordt. xD
(Nou ja, hij heet Uriah, maar ik vond het op elkaar lijken.)

394Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:19 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Elise: Ik zou er graag eentje voor je opstarten, maar met Lawrence heb ik er al een stuk of 2, met Chartan idem, en nu met Imogene 4 denk ik >.<

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

395Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:20 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Haha, nee deze is gewoon een gitarist van een band en die arme man heb ik helemaal verfrommeld en is nu een killer :p
oops X3

Achja, ik heb Jade nog ergens in het bos zitten ofzo. Als je op iemand wil reageren kan dat en Hershel heeft ook nog ergens een topic als je graag op iemand wil reageren Wink Geen super posts verder hoor, maar ach.

396Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:21 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

Maar je posts hoeven ook niet lang te zijn. Ik heb zelf liever een iets kortere waar ik veel mee kan dan een waar allemaal niet relevante dingen in staan om maar een lange post te kunnen hebben.
Also als je nog een topic wil, ik heb er nog een open met Troy geloof ik

also kut. photoshop flipt hem en nu kan ik niet verder met de tattoo sheet en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Kut brush.

397Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:24 pm

Elise Pavlichenko

Elise Pavlichenko

@Elise...
*Why the hell did I write that? O.o*

Heeft iemand van jullie eigenlijk een keer RL en RPG door elkaar gehaald? :3

Ik ga maar eens op zoek naar een post waar Elli op kan reageren. ^^'

398Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:26 pm

Solomon Griffith

Solomon Griffith
☜(˚▽˚)☞

YISSSSSSS mijn brush werkt weer
vreugd

399Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:27 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Ruka: in het valentijnstopic heb ik een postje gezet waar Hershel eventueel op kan reageren, aangezien ie de boel zo een beetje in de mot houdt Very Happy Maar niet verplicht natuurlijk! Als iemand anders er iets op kan verzinnen..

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

400Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic ma maa 10, 2014 8:28 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

@Elise: Telt dromen mee? Soms, als ik echt into een topic ben, dan droom ik erover o.o

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum