Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 30]

126 Re: Het onzin-topic op ma maa 03, 2014 9:18 pm

Solance Ainsworth

Het is geen kwestie van 'zin hebben om' ;P Meer een kwestie van: heb-ik-inspiratie-en-genoeg-tijd???

When all we have left are memories. And with so many good memories, the
bad ones are remembered best.

127 Re: Het onzin-topic op ma maa 03, 2014 9:19 pm

Admin

Admin
Ik ken de voel xD

https://discord.gg/3SQZ7nX
Join ook onze Discord server!

128 Re: Het onzin-topic op ma maa 03, 2014 10:07 pm

Elise Pavlichenko

Inge: Wait, ESO is Pay to play? O.o
*Schrijft ESO van het verlanglijstje af*
Er komt vast wel een Skyrim mod uit waarin je in heel Tamriël kunt spelen. (Okay, mét dingen erin. Ik ken die ga-buiten-de-borders cheat. ^^')
Was zo nieuwsgierig naar Morrowind. :c

129 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 9:06 am

Jiao Misaki

Ik vind ESO stom. Hele ding lagte als een fag.

130 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 9:19 am

Admin

Admin
@Jeroen; ja. ze hadden eerst gezegd dat het dat niet zou worden, maar ze zijn er op teruggekomen. Ik snap het ergens wel; Guild Wars komt weg met geen monthly subscriptions, maar voor de meesten is dat gewoon niet te doen, maar ik hoef ESO ook niet meer, maar dat is gewoon omdat ik het het geld echt niet waard vind.
En wat die Skyrim mod betreft; je weet van het bestaan van Skywind af he? http://tesrenewal.com/skywind-faq
Edit: Als je zo nieuwsgierig ben naar Morrowind raad ik je btw wel aan echt het spel te kopen. ESO geeft het niet accuraat weer en hoe oud Morrowind ook is, het blijft echt een gaaf spel. AI en graphics zijn outdated, maar de wereld is nog steeds schitterend. (verstokte Morrowind fan hierzo)

@Eileen; ja het is echt een tyfus zwaar ding. Zelfs bij mij - en dat is dus met hele lage settings - lagte hij als een gek zodra de server te druk werd.

Fun fact guys; in april moet hij uitkomen. April. Ze hebben dus ruwweg iets meer dan een maand. En sinds de vorige beta zijn meerdere bugs er nog steeds niet uit. They're fucked.

131 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 10:00 am

Admin

Admin

Okay I NEED dis.

132 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 10:24 am

Solance Ainsworth

Ik ben persoonlijk echt fan van Dawnguard...
Maar alles lagt als eeb fag.
Skyrim ook inmiddels. Had op een gegeven moment maar een man door zn hoofd geschoten omdat hij glitchte.. xD

133 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 10:31 am

Admin

Admin
Jaaa Dawnguard is tof : D Wist je dat Serana dezelfde stem heeft als Female voice 1 (Iveeeeey) in saints row?
Het is namelijk beiden Laura Bailey

134 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 11:10 am

Kaya Scodelario

Ik vind female voice 2 echt grappig in Saints Row. Past goed bij m'n Aziatische chick ;P

En neen dat wist ik niet. Wat vind jij van Serena? Ik vind de verhaallijn met haar echt leuk en ik begin haar steeds meer te mogen (ondanks dat ze telkens doden tot leven wekt, maar goed)

135 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 11:44 am

Admin

Admin
Ik ben gek op1 xD

Ik vind haar ook wel tof. Ze is lekker sarcastisch en nuttig in gevechten. Necromancy heb ik eigenlijk niet eens zo gek veel moeite mee xD wil nog een keer een necromancer character maken. Adrian, mijn mage, gaat misschien wel darkside : D

136 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 1:29 pm

Kaya Scodelario

Spanneeeend. Het past niet bij m'n woodelf. Die heeft echt haat aan vampiers/magie, maar Serena vindt ze wel oké.

137 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 2:47 pm

Admin

Admin
Cool o3o Adrian is te gefascineerd door alle soorten magie; waarschijnlijk gaat het nog per ongeluk ook als hij met necromancy bezig gaat
Mijn ESO woodelf kan gewoon amper magie. She just cuts people up.

138 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 4:32 pm

Elise Pavlichenko

Wow... Dat zijn veel posts... Kan het amper bijhouden. O.o

@Inge:
Geloof me, elke Bethesda game is gebugt als de pest. Zelfs met de laatste patches van Fallout 3 kon je het spel niet uitspelen omdat voor die tijd de save al corrupt was. (En ik heb het over direct de main quest voltooien) Er zitten echt dingen tussen waar je FTW bij denkt. -.-
Omdat Bethesda blijkbaar geen bugloze spellen kan uitgeven, bestaan er 'unofficial patches'. Dat zijn mods die alles fixen dat Bethesda niet kon fixen. Gemaakt door amatuers. -.-
En zelf nu nog worden die dingen voor Skyrim gemaakt omdat Bethesda z'n zooi niet op orde heeft. -.-
Maar goed, met wat handywork en de juiste mods is het spel voor mij goed speelbaar. ^^

Ik zie dat mensen best wel 'diepe' characters maken met TES? ^^'
Moet ik ook 'ns proberen.

139 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 6:07 pm

Solance Ainsworth

Geen diepe karakters maken met Skyrim is maar saai. Moet wel toegeven dat dat erger is geworden met het Skyrim spelen toen Inge naast me zat.

INGE IK MIS JE T.T Plus ik moet je nog je b-daypresent geven. Wanneer gaan we afspreken?

140 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 7:17 pm

Admin

Admin
@Jeroen; hate to say it, maar je vertelt me weinig nieuws, hun xD Been playin Elder Scrolls since Morrowind en ook niet onbekend met Fallout, so yeah. ESO spant toch echt wel de kroon, maar goed, het is ook een Beta nog natuurlijk, al zitten er ook wel een paar puur gameplay-technische fouten in die gewoon slecht zijn uitgedacht.
En diepe characters is absoluut een aanrader. Het maakt het zoveel interessanter dan wanneer je 1 character hebt dat een vehikel is dat puur bedoeld is om alle questlines te doorlopen. Hell, heb er een die puur een jager is, omdat het kan.
Trouwens, je sig zegt Eline, je username Elise, you might wanna change that xD

@Eileen:Yisssss I infected you : D samen Skyrimmen was tof. It like normal Skyrimming but better. Tot mijn laptop enge geluiden deed.
I MISS YOU TOO And I still need to find something cool enough to suit you. Wij moeten echt snel eens afspreken. o3o Ik kan zelf de week na stage wel, aangezien ik dan sowieso een paar dagen vrij ben en dus eens niet compleet kapot ben in het weekend xD

141 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 7:38 pm

Elise Pavlichenko

@Inge:
xD Ik ken weinig mensen die Fallout 3 kennen, nog minder die Morrowind kennen.
As for the characters; Da's juist het mooie van Skyrim. Ik zit wel te zeggen dat master-of-all-trades stom is, maar het geeft nou net die vrijheid om je eigen karakters te maken naar eigen inzicht. ^^
Ik had ooit wel een karakter gemaakt (J'Nal) die in een woonwagen rond reed. Maar z'n save werd uiteindelijk corrupt. -.-
Maar z'n karakter was niet echt diep.

@Eileen:
Dat uhh... Wat Inge zei over die naam. ^^'
Kun je dat even aanpassen?

@Inge: Dat setje heeft Eileen trouwens voor me gemaakt. Ik vindt hem(haar) echt geweldig. Very Happy

142 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 7:46 pm

Admin

Admin
persoonlijk heb ik toch liever voor elke richting een ander character (zo heb ik een orc assassin, een redguard vrouw die vooral haar energie in de companions steekt en die behoorlijk onder de invloed is van wraakzucht na wat er met Kodlak is gebeurd, een mage die naast zijn winterholdstudie druk bezig is allerlei ruines te onderzoeken en een Khajiit die leeft van en voor de jacht).
Een master-of-all-trades is uiteindelijk vaak niet echt een character meer. Als je je leven waagt voor het lot van de wereld, maar tegelijkertijd mensen van kant maakt voor geld omdat het kan, jat wat er te jatten valt en lid van bent van een groep als de companions, waar eer dan weer centraal staat wringt het teveel om nog geloofwaardig te zijn als een echt persoon voor mij.
En Morrowind was echt baas man. Was m'n eerste echte sandbox game (Fable telt niet, te lineair xD)

Ik had het kunnen weten, Eileens setjes zijn altijd tof ^^

143 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:06 pm

Elise Pavlichenko

@Inge:
yah. Maar 't is het principe; stel dat het zo was als Dragonage of WoW, dan had je die karakters niet kunnen maken. ^^'
Ken je de mods waarbij je een ander begin hebt? Vast wel. ^^
Morrowind was ook m'n eerste sandbox+RPG. Er waren zulke gave mods toen. Lichcraft, ravenloft, Reign of Fire. Ik vind het zelf nog steeds leuker dan Skyrim. Baby dragon pets die je kunt berijden (nadat je ze hebt opgevoed)! :DDe graphics zijn achterhaald, maar soms vindt ik Morrowind er toch beter uit zien. xD

144 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:15 pm

Admin

Admin
Dat is waar ja, het type spel biedt wel enorm veel mogelijkheden. Veel vrijheid ook.
Ja, al heb ik die zelf niet. In het begin, well, I just make shit up as I go, eigenlijk.
Voor Morrowind heb ik nooit mods gehad zelf; ik speelde het destijds nog op een stokoud Xbox. Heb het recent gedownload voor mn laptop (we hebben er al es voor betaald, ik koop m wel weer legaal bij de volgende steam sale of zo) maar ik laat het zoals het is, nostalgie en meer van die dingen.
Maar idd, het is nog altijd schitterend. Daarom kan ik ook niet wachten tot Skywind speelbaar is. Dat is pas echt beeldschoon. Al vrees ik dat ik het niet kan draaien; ik heb de models voor de wezens al gezien en mijn God, ZO highpoly, niet normaal. Bijna filmwaardig.

145 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:29 pm

Solance Ainsworth

Ja.. Jeroen je moet maar even wachten met je setje. XD PS staat namelijk uit en heb vandaag geen setjesbui // ga zo Skyrim spelen want YOLO (nja, heb geen zin om iets anders te doen nu)

@Inge;
wanneer is dat ongeveer? c;

Oh shit. Twee open dagen op dezelfde dag. Asdf. I'm not pleased. Nu moet ik een keuze maken welke school ik ga bezichtigen ;c

146 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:31 pm

Admin

Admin
Ik ga mijn Skyrim ZO weer installeren als de Beta's van ESO definitief over zijn XD heb er nu helaas effe geen plek voor

En die week is over een week of vier/vijf, not exactly sure. Tot die tijd ben ik echt elk weekend dood, want lange dagen en stress en shit.

Hebben ze beiden maar een open dag? :c wel balen. Zou kiezen voor de opleiding waar je het minst een duidelijk beeld van hebt

147 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:34 pm

Elise Pavlichenko

Ik ben een soort van verslaaft aan mods. :3
Ik weet niet waarom. Eerste wat ik doe als ik een spel heb is controleren of er mods voor zijn. Ik plak er natuurlijk niet alles in, maar soms zitten er wel leuke dingen in.
Ik heb Morrowind trouwens nog nooit uit gespeeld (Dagoth Ur verslagen). Ik weet het einde wel, maar ik ben eigenlijk nog nooit in de buurt gekomen van Vivec vermoorden (Ik weet dat je hem ook mag overhalen, maar hij is een zak. Zeker als je z'n geschiedenis kent.) Was te druk bezig met... You know. Screwing around. Very Happy
Ik ben erg gevoelig voor laag FPS, dus ik houd meer van die oudere spellen die dan lekker snel draaien op max settings en dan zien ze er toch beter uit dan... Skyrim op low settings. ^^

@Eileen: Geeft niet. Wink

148 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:36 pm

Culain Smith

@Ei, (een paar pagina's geleden, ver voordat men begon te babbelen over Skyrim *begint d'r eigen pc uit te schelden, klote ding kan het niet aan*) IKR D: Het is dan echt tyfes vroeg opstaan, niet dat ik ook maar ergens lestijden kán vinden. En kamers... Ik weet het gwn niet. Op zich zou ik een hospita wel kunnen overleven, ook geen zuiplappen en smerige wc's over de vloer (ja, wc's lopen in studentenhuizen. Ik ben d'r heilig van overtuigd.) Ik gruwel van bij het idee 'studentenhuis', dus tja, hospita dan maar.

Bijv deze: http://kamernet.nl/details/1074985/searchrooms
Notabene aan de Hadesstraat, kannie beter? Razz
Alleen ietwat veul te veul te veul te duur. Dat wordt dus delen met iemand. Maar ik geloof niet dat ik op het moment een relatie heb met een persoon die bereidt  is om dit met mij te ondernemen. Not sure.

Hela, dubbele opendagen, same problem hiero. En Den Bosh én Almere wordt me toch iets te. (hoewel mijn max. nu op 3 open dagen op één dag zit, maar das te danken aan de studentenstad Wageningen...)

149 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:43 pm

Elise Pavlichenko

@Culain:
Iets zoals films. "Laten zoveel mogelijk geld verdienen met reclames en ze dan tegelijk afspelen met andere leuke films op andere zenders". -.- Al zou het me niet verbazen als het was "Laten we de winst van de ander verlagen door ook een goeie/leuke film af te spelen".
WC's; is het sleutelwoord toevallig Jongens? O.o

150 Re: Het onzin-topic op di maa 04, 2014 8:46 pm

Culain Smith

Euh... Nee, over het algemeen vergelijk ik sanitair niet met jongens. Niet echt eigenlijk.
Je wilt graag met sanitair vergeleken worden kan ik hieruit concluderen?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: