Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lucht-je-hart-topic

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 4]

76 Re: Lucht-je-hart-topic op vr maa 24, 2017 5:56 pm

June Winters

Isa, dat is zeker zo.

Dat gifje van Koraline is letterlijk hoe ik me nu voel over mijn toets. 'Fuck deze shit ik heb geen zin meer.'

'lol just kidding ik moet hem halen anders kan ik niet met mensen op vakantie'

77 Re: Lucht-je-hart-topic op vr maa 24, 2017 6:29 pm

Admin Riot

Admin
@Isa; Dat is het absoluut! En ben blij dat te horen

@Eileen i know that feel. This project can go fuck itself

78 Re: Lucht-je-hart-topic op di aug 01, 2017 6:38 pm

Jonas Darlin

Moet even wat kwijt en ik heb geen zin om het in de groep te gooien dus here we go
Ik zit in een groepchat met 6 vrienden en er zit een meid in die nogal vaak negatief is (laten we haar L noemen). Zowel over haar eigen leven (wat ze soms flink kan overdrijven en het is eigenlijk nooit echt ernstig) over verschillende vormen media / andere mensen online; niet direct je typische sjw maar ze komt in de buurt.
De anderen laten dit meestal over zich heen komen en zijn het al snel met haar eens als het over het laatste gaat, en ik ben er stiekem steeds meer geïrriteerd door geraakt omdat ik er een beetje moe van wordt dat ze alles zo goed als afkraakt. Het lijkt me erg moeilijk voor haar om echt iets leuk te vinden want het is constant "dit is problematisch want dit en dat" en ik ben een beetje klaar mee. Nu ben ik vandaag een nieuw luisterboek begonnen ("Geekerella" van Ashley Poston) dus dat liet ik weten in de groepchat. Direct: "Ik heb het gelezen en het was oké, maar het was zo cringey en probeerde veel te erg om progressief te zijn" en toen was ik er een beetje klaar mee, dus ik liet haar weten dat het me niet zo veel kon schelen en dat ik het een leuk boek vond. Het leven is al lastig genoeg en ik wil gewoon van iets simpels kunnen genieten. Haar "K then" was stiekem wel een tikkeltje bevredigend.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum: