Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tijdelijke afwezigheid + nieuw teamlid.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tijdelijke afwezigheid + nieuw teamlid. Empty Tijdelijke afwezigheid + nieuw teamlid. za feb 02, 2013 5:24 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hoi beste leden,
ik vind 't echt helemaal niet leuk om te moeten zeggen en te moeten doen, maar ik ga een beetje terugstappen uit HorseHome (voor in ieder geval een tijdje). Op school vind ik het niet helemaal lekker lopen en met bepaalde vakken lijk ik niet bij te lopen en dit jaar heb ik ook nog ergens een examen, dat ik uiteindelijk besloten heb me iets meer op de achtergrond te gaan plaatsen wat betreft HorseHome. Dit doe ik met tegenzin, maar eigenlijk moet schoolwerk vóór de RPG worden gezet. Ik kan geen uitspraak doen over wanneer ik weer actiever ga worden maar ik zal wel dagelijks even aan komen waaien en altijd te bereiken zijn via PB.
Omdat Joke niet alles alleen kan (goed, vooruit, ze is een superheldin) of in ieder geval best wel wat hulp kan gebruiken, hebben we besloten bij deze Aya tot hulpmod te benoemen! Heel veel succes met je taak, meid! Hoe en wat verder, zien we later wel en zal later wel duidelijk worden. Ik heb heel erg veel vertrouwen in haar en ik ben blij dat ze een beetje een backup voor Joke is.
Dat is hoe het er nu voorstaat en zodra ik weer actief kan worden zal ik (als zowel jullie en Joke dat willen) weer helemaal terugkomen.

Groetjes,
Eileen

Aya

Aya

Dankje Smile
Ik zal mijn best doen en hoop dat als er problemen of onduidelijkheden zijn ik kan helpen.

-ruka

(Mijn andere accounts zijn: Nana, Ryan, Jerry & Uruha. Als je iets wil vragen/zeggen en een van deze is online. Kun je deze een pb sturen Smile)

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Afwezigheid
» Nieuw gebied
» Nieuw
» NIEUW
» Nieuw Team lid

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum