Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evenementen

Welke ideeën lijken je leuk?

25% 25% [ 3 ]
8% 8% [ 1 ]
17% 17% [ 2 ]
8% 8% [ 1 ]
0% 0% [ 0 ]
42% 42% [ 5 ]
0% 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Evenementen op zo jan 13, 2013 5:29 pm

Solance Ainsworth

Beste leden,
in dit topic kan je je stem uitbrengen van welke ideeën je graag uitgevoerd zou willen zien worden. Je kan kiezen uit de volgende opties:

- Meer gebeurtenissen (zoals stroomuitval, overstroming, brand, sneeuwstorm, etc.)
- Talentenevenement
- Ruiterkamp/vakantieweek
- Evenement waar wilde paarden gevangen worden
- HorseHome verkiezing
- Gemaskerd bal
- Pop-up shop

Je mag meer dan een keuze maken van welke ideeën je graag zou willen hebben die uitgevoerd worden. Laat in dit topic achter waarom je dit graag zou willen zien.
Met vriendelijke groet,
het Team.

2 Re: Evenementen op zo jan 13, 2013 5:35 pm

Lawrence Posner

Ik heb gekozen voor:
- Meer gebeurtenissen (zoals stroomuitval, overstroming, brand, sneeuwstorm, etc.):
Dit zijn kleine dingetjes, die gemakkelijk toegevoegd kunnen worden, en waar niet een heel gedoe van organiseren ect. achter zit. Het zijn net die kleine gebeurtenissen die ervoor zorgen dat mensen samenkomen, en ik vind het gewoon een leuk idee :3
-Gemaskerd bal: Hier heb ik voor gekozen omdat op een gemaskerd bal wel eens leuke dingen kunnen gebeuren *evil smile* bijvoorbeeld als zoenen met een ander terwijl je een relatie hebt, dronken toestanden, ruzie's, en zelf kan je ook wel situatie's verzinnen denk ik ^^

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

3 Re: Evenementen op zo jan 13, 2013 5:58 pm

Aya

Nja
Ik heb weer voor veel dingen gekozen. Gemaskerd bal vind ik gaaf, je bent mensen snel kwijt enzo X3 Waarna je weer op zoek moet gaan naar diegene. En inderdaad ronken dingen Razz

Ik heb ook voor meer gebeurtenissen gekozen omdat het inderdaad kleine dingen zijn die mensen bij elkaar kunnen krijgen. Maar misschien ook wel gezellig kunnen zijn.

Talenten evenement vind ik leuk, maar zie geen van mijn karakters dat doen eigenlijk Razz

En dan natuurlijk de vakantieweek, die vind ik ook leuk. Gewoon spelletjes doen en gedropt worden in een bos. Harstikke leuk X3 Stormbanen, al dat soort geneuzel.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: