Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meer gebeurtenissen??

+5
Alice
Isaura
Troy Redoran
Pasqual Scodelario
Aya
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:37 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Een cruise lijkt me wel leuk maar we moeten er natuurlijk voor zorgen dat de activiteiten bij het doel van het forum passen hé xD Zo kunnen we opeens pinguïns op HH laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel Very Happy (Is nu een beetje overdreven maar goed.)

Wat me ook leuk lijkt is dus een plekje waar je naar het buitenland heen kunt gaan. Waar je naar disney land Parijs kunt gaan als gezin, naar paardenshows, circussen .. I don't know. :3

Ik apprecieer jullie bereidheid om ideeën te geven wel echt! Had niet verwacht dat iedereen er zo mee zou bezig zijn! Very Happy

https://paradigm-shift.actieforum.com

27Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:43 pm

Aya

Aya

Klopt, maar een cruise is het enige wat ik heb verzonnen wat er dan niet bij hoort. Wat eigenlijk in hetzelfde rijtje past als Disney X3

28Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:46 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ja, ik snap je punt! Eigenlijk zouden we die dingen misschien één keer in het jaar kunnen organiseren.

Maar wat ik misschien ook wel eens zou willen doen is hier een soort westernshit in gooien. HH was vroeger ook vooral wilde paarden en mensen die de paarden dan temden .. Misschien zouden we zo'n nieuwe manege hierheen kunnen gooien met wat wilde paarden enzoo? Ik weet niet ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

29Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:50 pm

Aya

Aya

Ja, zoals ik had aangegeven bijv. Dat ze wilde paarden vangen voor te temmen of misschien een circus dat naar de stad komt? Daarvoor hoef je namelijk niet naar het buitenland waar jij dat bij gezet hebt Wink

30Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:52 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

We kunnen eventueel sollicitaties doen voor mensen die een westernranch zouden willen onderhouden (het moet bij je char passen) en er moet dan een kudde komen (er zijn een aantal wilde paarden, dus dat zou eventueel ook wel moeten lukken).

31Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:54 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Lijkt me super!

https://paradigm-shift.actieforum.com

32Meer gebeurtenissen?? - Pagina 2 Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:58 pm

Aya

Aya

Er zijn veel dingen op komst joh o_0 X3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum