Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meer gebeurtenissen??

+5
Alice
Isaura
Troy Redoran
Pasqual Scodelario
Aya
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Meer gebeurtenissen?? Empty Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 4:02 pm

Aya

Aya

Geen idee hoe ik op het idee kwam en waar Inge erbij is gekomen Razz
Maar het leek ons (Mag ik voor ons spreken Inge?Razz) leuk als er bijv. (Net zoals het kerstfeest.) Wat meer dingen kwamen.
Zoals bijv. dat de stroom uit valt. Maar dat je een apart topic hebt voor dat deel. Aangezien de tijd nooit normaal loopt zeg maar dat je daar een apart topic voor zal maken Smile
En zo kun je dat met meerdere dingen doen natuurlijk Razz

2Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 4:22 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

n.n Oh, dat is echt heel fijn dat je er zo mee komt. Ik was sowieso al van plan om nog meer feesten te organiseren, maar inderdaad, dat soort dingen kunnen we ook plannen.
Ik zal het met Joke allemaal overleggen en als er idd iets gebeurt dan krijgen jullie dat vanzelf te horen. n.n Bedankt voor het idee meiden.

3Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:18 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

'Ons' is prima xD
Maar t lijkt mij ook vet leuk, dat je wat van die dingen krijgt waar iedereen bij betrokken kan raken o3o

4Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:19 pm

Aya

Aya

Waar iedereen bij betrokken MOET raken X3

5Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:24 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Persoonlijk zit ik een beetje van; kun je mensen wel dwingen in de RPG verplicht mee te moeten laten spelen met de grillige dingen die Joke en ik voor jullie gaan bedenken?

Maar aan de andere kant; sure; why not?! >;D

6Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:25 pm

Aya

Aya

Nee, maar net zoals het kerstfeest. Kunnen ze zelf kiezen.

7Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:32 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Zou het niet echt verplicht doen of zo, maar meer zo maken dat het eigenlijk voor iedereen toegankelijk is zeg maar

8Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:38 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Als je het hebt over stroomuitval in héél Horsehome zou het pretty lame zijn als mensen alsnog dan gaan posten over hoe ze een filmpje aan het kijken zijn.

Maar qua eens in de zoveel tijd een gebied met een speciale gebeurtenis aanmaken is wel een coowl plan.

9Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo dec 30, 2012 10:42 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Nya true, maar op zich; ik denk gewoon dat het niet echt wat is om het te verplichten; als mensen niet aan zoiets mee willen doen is dat toch hun zaak. Kijk, mij lijkt het superleuk, dus als er zo'n stroomuitval zou zijn zou ik meespelen, maar als iemand denkt; meh, kwilniet, zou ik zeggen; whatever floats their boat. Als er een beetje toffe gebeurtenissen zijn doet denk ik sowieso het meerendeel wel mee, zolang je er maar veel mee kan ^^

10Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? ma dec 31, 2012 1:26 am

Isaura

Isaura

We kunnen misschien, zoals in het verleden al eens is geweest,
nog eens een jumping doen ofzo
dan wordt er willekeurig geloot wie er op de zoveelste plaats komt en bladiebladiebla.
als je als mens mee wilt doen maar je hebt op HH geen paard of geen zadeldak paard kun je altijd een paard van een stal rijden ofzo, of een zogenaamd verzorgpaard.
Ben je een paard maar heb je geen ruiter, kan je der eentje verzinnen die je dan tijdelijk verzorgd Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

11Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? ma dec 31, 2012 7:36 pm

Alice

Alice

Inge; Jhaah, heb je inderdaad gelijk in! Alleen moet je dan wel met iets leukere dingen afkomen dan een stroomuitval I quess ..
Maar ik denk dat Eileen en ik eens wat feestdagen gaan opsommen met misschien een bepaalde oogstdag waar er ook een lentefeest bij kan gehouden worden of zo. Alleszins zijn we het er volgens mij wel allemaal overeens dat er meerdere gebeurtenissen moeten komen. ^^
Moesten jullie nog leuke ideeën hebben zou dat inderdaad echt vet zijn. Dan kunnen Eileen en ik voor de verdere uitwerking ervoor zorgen. :'D
Isaura; We hadden dat denk ik vorig jaar wel al eens geprobeerd met een topic waar er amper twee mensen in hadden gepost xD Ik denk dat het best een uitdaging zou worden om zo'n jumping actief te houden maar als je er bijvoorbeeld een receptie en dergelijke bij neemt met springkastelen enz, dan zou het er waarschijnlijk wel al interessanter uitzien. Goed idee, zal vast en zeker ook nog wel eens aan de beurt komen. :'D

Wat ik nu vooral wil aankaarten, Eileen en ik hebben het erg over gehad dat de paarden op HH nogal aan het 'uitsterven' zijn, HH word eerder een mensen RPG dan wat anders. Hebben er sommigen misschien bepaalde ideeën om die paarden weer 'top' te maken? Leuke voorstellen en dergelijke zijn altijd SUPER welkom! :3

12Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? ma dec 31, 2012 9:14 pm

Aya

Aya

Euhm... Mag ik even vragen wat er niet leuk is aan een stroomuitval? :p
Mensen moeten creatief worden en komen bij elkaar, kaarsjes, knijpkatten. Noem maar op, geen warm water voor de meeste, dus met z'n alle om een kampvuur.
Het is origineel en wat spannends, iedere keer een feest is leuk, maar enkel feesten word denk ik nog saai....

Maar dat is mijn menig :p

13Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? ma dec 31, 2012 10:13 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Oh, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken ..
Ik zag meer zoiets als gewoon zonder licht in een kamer zitten zonder dat er echt meerdere mensen bij betrokken worden. Maar ik snap het, jha, zo lijkt het inderdaad wel leuker xD

https://paradigm-shift.actieforum.com

14Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? di jan 01, 2013 2:12 am

Aya

Aya

Huh? Lijkt me binnen donkerder als buiten :p we willen toch juist met gebeurtenissen proberen weer karakters bij elkaar te krijgen?
Zo zijn er ook meerdere evenementen die voor leuke wendingen kunnen zorgen... Bijv. Een talenten evenement in HH of noem maar wat geks :p

15Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? di jan 01, 2013 12:34 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Kom jij eens wat meer af met die ideeën xD
Talentenjacht .. sounds cool ^^

Ik zal ze eens allemaal met Eileen bekijken!

https://paradigm-shift.actieforum.com

16Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? di jan 01, 2013 2:26 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

>;3 En mijn mening over vrijwel alle ideeën hierzo is;
dat jullie het dit jaar voorbij zullen zien komen? Jeb, dat kan kloppen. :3

17Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 4:35 pm

Lena

Lena

Wouw late reactie van mijn kant. Maar zoals al gezegd werd, de paarden sterven uit op HH, maar volgens mij komt dat grotendeels door het gebrek aan spontaniteit hier in HH, als je bekijkt wel topics actief zijn zie je dat dat alleen topics zijn die met een bepaald iemand worden gespeeld. Ik vind dat jammer want het is altijd leuk om op een interessant topic te reageren en om altijd maar te moeten afspreken met iemand om een topic te openen is volgens mij niet het doel van een RPG. Daarom zijn er ook zo weinig paarden meer, die hebben hier gewoon niks te doen als het geen eigenaarspaarden zijn.

18Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 4:49 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Gebrek aan spontaniteit is het niet altijd (ik zie zat topics die door mensen geopend worden maar waar door anderen niet helemaal op gereageerd worden). Maar ik zal je opmerking meenemen in de dingen die we proberen Wink

19Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 4:57 pm

Aya

Aya

Ik vind dat je gelijk hebt, ikzelf heb wel een open topic geopend en daar is gewoon op gereageerd. Het kan namelijk wel, maar karakters spreken ook gewoon met elkaar af, dat moet je indenken. Maar het is ook dat sommige meiden met die jongen graag een topic willen in de hoop dat het wat word. (Zo lijkt het in mijn ogen. Razz) Ik vind het hier nogal over liefde gaan en relaties, handje vasthouden en verkering. Maar ach Razz

Ikzelf vind het niet zo fijn om een paard te spelen, maar mijn karakters kunnen ook niet paardrijden Razz Oke, misschien heel slecht, maar natuurlijk kun je niet verwachten dat iedereen kan paardrijden.

Nja, sowieso heb ik geen idee hoe je paarden weer top kunt maken, ikzelf vind het nameiljk moeilijk om een paard te spelen, maar je kunt inderdaad wel dingen verzinnen.

Een evenement dat sommige op pad gaan om wilde paarden te vangen omdat deze er teveel komen?
Mooiste paard van HH verkiezing?

Weet ik veel Razz

Maar je kunt het ook spannend maken en dat er iemand in HH is die paarden steelt of moord. Waar dus achter gekomen moet worden Razz
Of een ziekte die ze nog niet kennen, waardoor alle paarden ziek zijn.

Een ontvoering van iemand, een persoon in HH.

Maar even wat andere ideeën bedenken hoor X3

Miss HH verkiezing had ik al gezegd Razz
Gemaskerd bal...
Pop up shop, (Iedere maand mag iemand anders een shop openen voor de HH mensjes Wink)

20Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 5:02 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Wow, hier staan echt heel leuke ideeën tussen, en ik ben bereid er helemaal bij mee te doen :'D als er sommige mensen zijn die dat niet willen, dan zou ik dat heel spijtig vinden. Een RPG is toch om nieuwe mensen te leren kennen en samen te spelen, of denk ik daar fout over?
En dat met die paarden: Ja, lijkt me ook uitgestorven o.o ik was daarstraks nog in een bepaald topic (kan niet op de naam komen) aan het zoeken om iemand als mijn eigenaarspaard te dopen, maar ik zag dat die topics allemaal verouderd waren... Dus nu gebruik ik voorlopig gewoon een fictief paard...

Het maakt me trouwens ook heel blij dat hier echt dingen op tafel gesmeten worden om mensen samen te krijgen en samen te laten RPG'en Very Happy

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

21Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 5:05 pm

Gast


Gast

Is er eventueel animo voor om een 'ideeënteam' te stichten? Dat een paar leden (3 ofzo) met ideeën komen en eens in de zoveel weken met mij en Joke om de 'tafel' gaan om te kijken of de ideeën haalbaar en uitvoerbaar zijn.
- Niet dat Joke en ik niets meer bedenken xD - Maar meer mensen maken meer ideeën en ik heb al heel veel voorbij zien komen waarvan ik denk; dat moet ik eigenlijk even ergens noteren.
*gaat dat ook maar even doen*

22Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 5:19 pm

Aya

Aya

Ik vind het opzich wel een goed idee, maar dat er nu een topic is waar iedereen een idee in kan posten is ook leuk Smile
Want dan kom iedereen hier naartoe, maar ik, ben ook wel benieuwd wat mensen dan een leuk idee vinden namelijk. iedereen heeft een andere smaakt, dus ben benieuwd wat er mensen nu aanspreek!

Oew een grote brand is ook spannend o_0 Razz

En zeg welke ideeën jullie leuk vinden, dan kan daar misschien op doorgekeken worden Wink

23Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 5:24 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik zal eens een enquetetopic openen met alle ideeën. (:

24Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 5:25 pm

Aya

Aya

Dat is fijn, dankjewel Smile

25Meer gebeurtenissen?? Empty Re: Meer gebeurtenissen?? zo jan 13, 2013 9:03 pm

Aya

Aya

En een cruise kan ook nog leuk zijn X3 Maar dan speelt het zich voor een tijdje niet op HH af met sommige chars o_0

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum