Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Character Draft - Shiuro

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Character Draft - Shiuro Empty Character Draft - Shiuro zo dec 02, 2012 2:03 am

Zane Northland

Zane Northland

Tussen zijn slanke vingers rustte een rokende sigaret. Op de stoffige grond eronder lagen enkele asvlokjes. Een wolkje rook ontsnapte aan zijn lippen waarom een minieme glimlach speelde.
De stoel waarin hij in een ontspannen houding zat was niet de enige in de kleine, bedompte ruimte. Aan de andere kant stond een krukje waarop een meisje zat, van een jaar of zeventien. Haar houding straalde spanning af en haar ogen waren strak op hem gericht, waardoor zijn glimlach iets groeide. Hij had de touwtjes in handen.
"Je komt hier niet mee weg, Shiuro, ik doe je wat, echt waar!"
Shiuro's ogen glinsterden en hij schoot in de lach. Een spottende lach was het, maar wel een met oprecht amusement erin.
"Ahahah.. oh wow, je bent me er een, darling," zei hij. Hij had een zachte stem die verried dat hij absolute controle over de situatie had.
"Maar.. je beseft je geloof ik niet helemaal... in wat voor een .. positie je je hier en nu bevindt," sprak hij, langzaam en afgewogen, met een restant van de spot van net, spelend om zijn lippen. Hij nam een trekje van de sigaret en blies vervolgens de rook weer uit. Zijn donkere haren vielen voor zijn eveneens donkere ogen. Zijn licht getinte huid werd ietwat verlicht door het kaarlicht dat van een waxinelichtje kwam op het tafeltje dat tussen hen in stond.
Het meisje keek hem venijnig aan. Hij lachte opnieuw. She still had fight left in her? Hmm, ze was meer dan de leeghoofdige bimbo die ze had geleken, maar dat gold voor de meesten; mensen konden meer aan dan ze dachten, dat wist Shiuro. Hij had mensenkennis. Hij kon mensen bespelen als marionetten, om het uiteindelijk te onthullen, als een goochelaar die een truc onthult, zijn publiek ontredderd achterlatend. En ontredderd was deze dame. Ja, ze was rebels en opstandig, maar ze wist nu ook wel dat ze niet tegen hem was opgewassen. Zijn spellen, zijn talenten...
De sigaret was zo goed als op en Shiuro boog voorover, om hem in het asbakje op tafel te leggen, waar de peuk nog lichtjes nasmeulde.
"Ik ga," snauwde het meisje, en ze stond boos op.
"Je gaat nergens heen," zei Shiuro met een luchtigheid die op een weerbericht van toepassing had kunnen zijn.

2Character Draft - Shiuro Empty Re: Character Draft - Shiuro zo dec 02, 2012 11:45 am

Gast


Gast

GIMME MOAR! >;D

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum