Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Een lange pauze.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Een lange pauze. Empty Een lange pauze. za sep 08, 2012 8:26 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hallo allemaal,

Darren zijn naam is niet meer gekleurd, zoals de namen van Shannon en Iana. Onder de avatar van Darren staat niet meer Admin. Hiervoor is de simpele reden dat ik stop met het moderatorschap en zo ook de RPG. Al lange tijd ben ik niet meer actief op de RPG, mijn inspiratie is er vandoor samen met mijn inzet voor het forum. Nu zijn er altijd van die momenten dat je een heldere ingeving hebt, maar hoe lang duurt dat? Een dag, een week, misschien net aan een maand. Op zo'n manier wil ik niet doorgaan met waar ik mee bezig was. De rang welke ik droeg verdien ik niet meer dus sta ik hem af, word een gewoon lid en zullen jullie mij amper meer zien verschijnen op het forum.

Op 14 februari 2010 heb ik hier mijn eerste accountje aangemaakt. Urise, de geweldig stomme hengst waarmee ik de stomste streken kon uithalen. Iana gaf mij de kans om te laten zien wat ik kon, en samen met het vroegere team hebben we HH naar een hoger niveau gebracht. Het afgelopen jaar is er veel gebeurd, veel veranderd en zijn we tot een nog hoger niveau gekomen! Natuurlijk kwam dit niet alleen door het team, maar ook door jullie als geweldige leden! Als jullie er niet waren geweest dan was HH nooit geworden zoals het nu is.

Om een lang verhaal kort te maken, jullie zijn geweldige leden, ik hoop dat het forum steeds beter en beter word. Dankzij Iana en Shannon, maar ook dankzij jullie!

Had nooit gedacht dat dit moeilijk ging worden elmo

Ik wil jullie als leden super bedanken en ook Iana en Shannon dat ik met jullie heb mogen werken!

Tot ziens! Very Happy

2Een lange pauze. Empty Re: Een lange pauze. za sep 08, 2012 8:31 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Je was een geweldige admin en we zullen je nooit vergeten! <3
Bedankt voor alles dat je voor mij en HH hebt gedaan! =3

https://paradigm-shift.actieforum.com

3Een lange pauze. Empty Re: Een lange pauze. za sep 08, 2012 9:05 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ga je missen, Rachel ;c Maar gelukkig kom je af en toe nog wel aanwippen (: Je was een geweldig, grandioos en geniaal teamlid en ik ben je zooo dankbaar dat je HorseHome hebt gemaakt zoals het nu is. Je bent top!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum