Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Let it be // ♥

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Let it be // ♥ op do jul 05, 2012 7:55 pm

Iana

Ex-Admin
Haar hakken maakten een regelmatig getik op het asfalt terwijl haar haren alle kanten gestuurd werden door de wind. Er lag een aangenaam sfeertje in de stad, de vakantie was in aankomst en velen keken uit naar de festivals die kwamen. Vanavond was er een of ander feestje die een vriendin van Iana had georganiseerd voor het weekend. Het was immers vrijdag en op die dag van de week zat niémand saai voor de tv; iedereen ging uit. Dus ook Iana had zich klaargemaakt en ze was gehuld in haar bloedrode jurk die perfect om haar lichaam viel. Het was geen bal dus gaf Iana altijd de voorkeur aan een korte jurk die toch lekker zat. Het licht van de maan weerkaatste tegen haar grote zilveren oorbellen, evenals haar zilveren ketting -met een kruisje aan- die ze altijd droeg. Niet dat ze zo gelovig was maar toch, het was een ketting die ze ooit eens van haar mam had gekregen en aangezien ze haar nooit meer zag hield ze hem aan. Haar blauwe ogen hadden zich gericht op een grote witte tent waar een groot podium voor stond. Rondom de tent stonden er prachtige, grote bloempotten met de meest fleurige bloemen die Iana ooit had gezien. Zo van die grote lantaarnpalen -die een warm licht verspreidden- omringden de tent met nog wat sierlijke slingers erom heen geworpen. Dit allemaal om het de mensen nog leuker en aangenamer te maken. In de tent zelf stond een grote bar waar een tweetal jongens achter stonden met een niet al te mis gezicht. Een grijns krulde rond haar mondhoeken toen Iana aan de bar ging zitten en haar armen over de toog legde. "Wie heeft de eer je vandaag te ontmoeten, my lady?" De meest knappe jongen richtte zijn blik goedkeurend op Iana terwijl hij al bezig was met een cocktail te maken. Zijn spieren blonken in het felle licht dat hier scheen en Iana lachte vriendelijk. "Voorlopig niemand, sir. Ik ben al veel jongens tegengekomen maar nog nooit heb ik echt de bevestiging gehad." Een grijns krulde rond haar mondhoeken terwijl ze haar ogen de kost gaf. Dit feestje ging sowieso plezant worden, dat wist ze nu al. "Nou, ik kom je straks dan wel halen voor de eerste dans." Iana kreeg een knipoog toegeworpen en ze nam lacherig de beker aan die ze van hem kreeg. "Daar hou ik je aan!" Ze sprong overeind en maakte een melige buiging. De jongen lachte eens, krabde nerveus aan zijn achterhoofd en glimlachte zijn spierwitte tanden bloot. Ja, deze was niet mis. Iana zwaaide nog een keertje vooraleer ze de tent uitliep en haar blik richtte op alle jongeren die met een drankje op een stoel voor het podium zaten. Een rustig bandje speelde nog best leuke nummers en Iana bewoog kalmpjes mee op het ritme van de muziek. Een geamuseerde blik rustte op haar gezicht en in haar hand hield ze haar cocktail.
"Iana!" Een van haar vriendinnen kwam hysterisch op Iana afgerend en nog net kon ze haar armen openen om haar een knuffel te geven. "Hee Celine! Lang geleden joh!" Iana lachte, nam haar vriendin bij haar schouders vast en liet haar rondje draaien. Ze was gehuld in een kanariegele jurk met een stel mooie oorbellen en haar blonde haren opgestoken. "Je ziet er prachtig uit." Iana gaf een zoen op haar wang en gaf een blik op een paar jongens die haar al stonden aan te gapen. "Volgens mij ga jij niet alleen terug keren naar huis." Een uitdagende glans verscheen in Iana's ogen en Celine gaf haar een zacht tikje tegen haar schouder. "De goeie die het zegt, Madame Sexy! Want jij, jij.." Ze liet ook Iana een rondje draaien en grijnzend legde ze haar vinger tegen haar lip. "..bent magnifiek!" Een meisjesachtige grijns hing rond Celine's lippen en vlug gaf ze Iana een duwtje tegen haar rug. "Kom, dans jij maar een beetje! De meiden crew komt er zo aan en dan zou ik maar gaan lopen! Ze zijn nogal.." Celine beet op haar onderlip. "Nogal wat?" Iana hief haar wenkbrauwen de lucht in en keek haar vriendin verontwaardigd aan. "Ze zijn nogal blij, hysterisch dat ze jou nog eens gaan zien na die lange tijd. Ik heb daarnet de volle laag gehad." Celine kon haar gezicht in de plooi houden maar Iana proestte het uit van het lachen. "Als het dat maar is!" Iana grinnikte, gaf Celine nog een zoen en ging daarna wat verder richting een bankje waar nog geen mensen opzaten. Vanaf hier had je iets minder lawaai van al het gebabbel en had je toch nog een perfect zicht op het podium. Ja, Iana zag dit feest echt wel zitten. Tot nu toe was het fantastisch. Pas toen een huilend meisje de tent uitkwam keek Iana verbaasd haar richting uit. Iana zag nog dat het mens haar drankje richting een jongen gooide en Iana proestte het uit. De jongen die de drank over hem had gekregen was diegene vanachter de bar die Iana daarnet als eerste had gesproken. De jongen zag dat Iana zijn richting uitkeek en die blik beantwoordde hij door op haar af te lopen en zijn shirt uit te wringen. "Dit krijg je als je meisjes afwijst." Op zijn gezicht lag een geïrriteerde blik maar een toch vriendelijke glimlach fleurde zijn gelaat wat op. "Oei. Dan zou ik al gaan lopen voor meerdere drankjes. Straks krijg je er eentje van mij over je hoofd gegooid." Iana lachte en keek naar een paar jongens die van voor aan het podium aan het waggelen waren en duidelijk zat waren. "Oh, maar iemand zoals jou wijs ik niet af dus dat zijn zorgen voor niets." De jongen naast haar draaide zijn hoofd een beetje en ging opeens rechtstaan. "Binnen een halfuurtje kom ik je ten dans vragen, zorg dat je er bent." Een lieve blik rustte op zijn gezicht en Iana glimlachte gecharmeerd. "Ik zal er zijn." Ze knikte liefjes en richtte daarna haar blauwe kijkers weer op het podium. Ze hield al van deze dag, niet te geloven.

Iedereen welkom <3

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: