Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vertrek van HH

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vertrek van HH Empty Vertrek van HH di jun 05, 2012 9:53 pm

Chantal

Chantal

In dit topic maken 3 mensen hun vertrek bekend;

___________________________________________________

Beste leden van hh,
Via dit topic wil ik mijn vertrek vanaf HH aankondigen. Niet alleen als mod ga ik weg maar ook als speler. Ik heb met plezier een jaar als mod hier gewerkt maar het is nu vertrektijd. Waarom?... nou om meerdere redenen. Het feit dat mensen denken dat het forum door Joke draait terwijl dat eigenlijk niet zo is. En ik dus van bepaalde leden de wind van voren heb gekregen omdat ik alleen zei dat ze even het topic moest lezen gaat me ook te ver. Hier door heb ik ook het gevoel gekregen dat die bepaalde leden mij gewoon niet mogen. Ik ben niet de enige die het voelt. Laura [Kini] voelt het ook dat leden haar niet mogen. Dit zijn natuurlijk niet de enigste redenen er zijn er meer maar ja.
Niet alleen Chantal neemt afscheid maar ook;
Melissa
Nikita
Fay

Deze drie accounts zullen verwijderd worden. Chantal blijft wel bestaan omdat ik toch erg gehecht aan der ben. Niemand gaat haar ook krijgen. Misschien dat ik ooit nog plezier krijg om hier terug te komen met haar en dan wil ik het gewoon weer kunnen oppakken.

~Kim

Nogmaals ik ben hier met plezier mod geweest maar dit is redelijk verpest voor mij. Dus is het tijd om weg te gaan.
___________________________________________________

Beste leden van hh,
Bij deze wil ik mijn vertrek aankondigen. Ik heb twee jaar met plezier het team versterkt, maar daar gaat nu een einde aan komen. Natuurlijk ga ik niet zomaar weg, daar zijn enkele redenen voor. Zo ben ik de inactiviteit van Iana in het team zat. Ik ben niet meer van plan om alles op te lossen als ze der afspraken niet nakomt. Daarbij is de sfeer op hh er niet beter op geworden. Ik heb het idee dat een aantal leden Chantal en mij niet mogen. Ik wil hier verder niet op ingaan, maar dat maakt het niet leuker om hier te blijven.
Niet alleen Kini neemt afscheid, maar de rest van mijn accounts ook. Dit geld voor:
Indigo
Esmée
Breezer
Mercury
Spartan
Remember Me
Caine

Het account Kini laat ik verwijderen, maar als iemand interresse heeft in de bovenstaande accounts dan sta ik daar open voor. Komende week ben ik nog bereikbaar op Kini, heb je interesse, meld het even. Anders verdwijnen ook zij in de prullenbak.

Nogmaals: Ik heb een aantal jaartjes met plezier aan hh gewerkt en daar is nu dus een einde aan gekomen. Ik wens de rest van het team succes met het verder onderhouden van het forum.
Groetjes Kini/Laura

______________________________________________
Beste leden,

Hierbij wil ik meedelen dat ik per definitief stop met horsehome. Hoewel ik hier al een lange tijd met plezier heb gerpgt en veel inspiratie gehad. Hier heb ik geleerd hoe ik eigenlijk moest posten, en zijn me post van amper 100 woorden naar over de 1000 gesprongen. Ook heb ik lol met veel leden gehad. Echter ben ik nu een beetje klaar met Horsehome.

Waarom? Ik vind de sfeer totaal niet meer leuk, er word alleen nog maar in kliekjes gepost word. Natuurlijk heeft iedereen wel zijn karakters waarmee hij fijn post met een andere karakter, dat heb ik ook. Maar als er door iemand anders als je gewend bent word gepost in je topic hoor je die niet te negeren. Persoonlijk vind ik dat ook heel jammer. Ook kan ik er niet meer tegen hoe de modjes worden afgezeken door dingen waaraan hun niks kunnen doen. Al bij al, ik ga dus weg omdat ik de sfeer gewoon belabberd en ondermate vind.

Natuurlijk vind ik het jammer, maar om hier nog meer tijd aan te besteden, die ik al amper heb, om toch me accounts te behouden, vind ik zonden. Deze tijd stop ik dan liever aan me studie of vrienden. Ik wil ook niet zeggen dat ik hier geen lol heb gehad, maar eens moet het eindigen. En voor mij en horsehome is dat vandaag.

Hierbij verwijder ik dus de volgende accounts:

Zenyatta
Stranded gently
Steven
Tyler
Tick tock time keeps going
Arrow
Yannick
Katniss


Assassin zou ik graag willen houden, omdat dit me eerste fatsoenlijke account was, en hoewel ik niet vaak meer online ben op dit account ben ik heel erg aan hem gehecht. Plus als ik ooit nog terug wil komen, omdat ik toch plezier weer in HorseHome krijg, en de sfeer verbeterd is, zal ik met hem verder gaan.

Ik moet toegeven dat ik Yannick met Highfield erg zal missen, de paarden die er op staan, de eigenaren van de paarden. Het regelen van alles. Maar toch heb ik de knoop doorgehakt. En misschien zal er ooit weer een High field bestaan. Maar niet nu en niet hier.

Met vriendelijke groet

Ymke
________________________________________________

2Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 9:57 pm

Gast


Gast

Eigenlijk zou ik moeten zeggen; oh wat jammer.
Maar goed, dat doe ik niet.

Misschien tot ooit.

3Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 9:58 pm

Gast


Gast

* vreugdedansje *

4Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 10:01 pm

Admin

Admin
Admin

Zenyatta
Stranded gently
Steven
Tyler
Tick tock time keeps going
Arrow
Yannick
Katniss
Steven. Tyler. Steven Tyler. Zanger van Aerosmith much? Viel me slechts op xD
---------------------

Oh well
Didn't really know you guys, maar als je zeker van je zaak bent, yeah, dan zit er weinig anders op, no?

5Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 10:03 pm

Chantal

Chantal

Zegt het niet genoeg als je brian en cassie leest. Gek he dat ik van dit forum weg wil......

6Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 10:05 pm

Admin

Admin
Admin

Dude, ik zei toch niet dat ik het niet begreep? No need to get all sarcastic on my ass.

7Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 10:06 pm

Gast


Gast

(: Shit happens, Chantalmensje. Dat jouw attitude me niet aanstaat, en blijkbaar ben ik niet de enige. Dat is aan mij. Maar dat je nooit genoeg balzz hebt gehad om het met me uit te praten, is dat dan mijn schuld of de jouwe. Maar goed, ik sjus nu wel, maar jubel wel verder. (:

8Vertrek van HH Empty Re: Vertrek van HH di jun 05, 2012 10:07 pm

Chantal

Chantal

Wat heb ik jou gedaan in vredesnaam dacht niets.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum