Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] Being Human

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[RPG] Being Human  Empty [RPG] Being Human za apr 28, 2012 11:55 am

Iana

Iana
Ex-Admin

[RPG] Being Human  Xmmphz

Er was eens… want dat zijn de woorden waarmee alle goede verhalen aanvangen, niet waar? Maar het gene wat ik je nu wil vertellen, is veel meer dan zomaar een verhaaltje voor het slapen gaan. Het is een deel van ons bestaan, een stukje lang geleden geschiedenis iets wat de mensheid voor een groot deel vergeten is, iets wat ik nu weer onder ieders aandacht wil brengen.

2012 de wereld heerst in een oorlog. De mensheid heeft zijn laatste lootjes gelegd. Enkele hebben de brutte oorlog overleefd en leven nu in het geheim hun onzekere toekomst verder. Die mensen weten van de dooddoeners, degene die dit allemaal hebben veroorzaakt, en zo weten ze ook dat ze geen enkele kans hebben tegenover beide soorten. Maar sommige mensen, de mensen die de zwakke plekken weten, hebben het lef op zich genomen om terug te vechten tegen het kwade dat de wereld heerste. De wereld terug voor zich te winnen, een klein groepje mensheid, echter ook een sterk groepje mensheid. De kans dat ze winnen is klein, maar als ze het zouden bereiken zou dat betekenen dat de mensheid nog niet verloren is. Je zal je waarschijnlijk afvragen hoe al dit is begonnen, hoe de oorlog in stand is gekomen. Hoe dit alles heeft weten te zorgen dat de mensheid bijna is uitgestorven. Ik zal je het vertellen maar daarvoor moeten we terug in de tijd, een heel stuk terug in de tijd. Lees verder...


|| Take a Look x Join us x Log in ||


Spoiler:

https://paradigm-shift.actieforum.com

2[RPG] Being Human  Empty Re: [RPG] Being Human za apr 28, 2012 12:13 pm

Valerie

Valerie

leuk
wou me aanmelden maar dat lukte in eens niet meer om dat de beheerder bezig was ofz:p

3[RPG] Being Human  Empty Re: [RPG] Being Human za apr 28, 2012 12:15 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ja, nu gebeuren er nogal dingen met de layout dus nu kan je er nog niet op xD

https://paradigm-shift.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» human nature

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum