Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Argg why do you stand there?

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Argg why do you stand there? Empty Argg why do you stand there? wo maa 07, 2012 5:30 pm

Gast


Gast

Rachel werd al snel gewekt door een felle licht straal wat tussen de gordijnen drong. Ze zuchte en keek op haar wekker. Negen uur. Ze wou eigenlijk nog door slapen, maar dat lukte nu toch niet meer. Ze stond op en rekte zich even uit. Rustig liep ze naar de gordijnen die ze in een ruk open sloeg. Even was ze verblind door het felle licht, maar na een paar seconden was dat al weer over. Ze keek even naar buiten. Niet echt veel te zien, van uit een appartement. Ze zag een man met een hond voorbij lopen. Oh ja, de honden moesten waarschijnlijk wel nodig. Ze trok haar jogging broek een een trui uit de kast en trok die over haar pyama aan. Ze liep naar de woonkamer waar Jenna en Buck haar meteen kwamen begroeten. ''Jaja ik weet het.'' Ze ze lachend toen ze bijna omver werd gelopen. Ze liep naar de gang en trok haar slippers aan, en riep de honden die meteen kwamen. Ze lijnde ze aan, en liep met ze naar buiten. Ze negeerde een man die haar aan staarde. Waarschijnlijk om haar mooie ochtend haar, maar dat kon haar helemaal niks schelen. Toen de honden klaar waren met hun behoeftes liep ze weer naar huis. Daar trok ze haar schoenen weer uit en maakte de honden weer los. Ze liep naar binnen, en de honden waren ongeduldig aan het rond springen. Dat mocht eigenlijk niet, maar nu kon ze er niet echt veel aan doen. Ze vulde hun bakjes met brokken en water. De honden begonnen gulzig aan hun ontbijd en lieten Rachel verder nu met rust. Zelf liep ze naar boven en trok haar Broek en trui weer uit, ze ruilde het in voor een zwarte panty, Een zwart rokje wat van af je navel tot de helft van je boven benen liep, en daar boven een leuk bloushje daar boven. Ze liep naar de grote spiegel waar ze zich zelf even bekeek en toen haar haar kamde. Ze liet het los hangen en liep weer naar beneden,waar ze even zocht naar haar piloten zonnebril en trok daarna haar roze Vans aan. Toen ze klaar was liep ze naar beneden en stapte op haar roze scooter, waarna ze naar de stad reed. Daar zette ze haar scooter ergens neer en deed hem goed op slot. Rachel ging winkel in winkel uit en kwam terug met een boel tassen. Om half 1 kreeg ze best wel dorst, en besloot maar om bij de snackbar een slush puppy te halen. ''Ik wil graag de rode.'' Sprak ze tegen de man bij de snack bar en betaalde netjes. Het was aardig druk, en dat was niet zo handig met zo veel tassen. Ze nam de slush aan en draaide zich om, maar botste tegen iemand aan en de helft van de slush vloog over hem heen. ''Je zus, daar gaat mn slush, lekker dan.'' Zei ze boos toen ze in haar half lege beker keek. Ze keek de blonde jongen met grote ogen aan. Hij zat helmaal onder de slush

~Nick



Laatst aangepast door Rachel op wo apr 04, 2012 3:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 9:57 am

Nick

Nick

Bezweet en tevreden stapten Nikita en Nick de stal binnen. Ze hadden echt geweldig gereden. Nick had eens gekeken hoe hoog zijn lippizaner-haflinger kruising eigenlijk kon springen. En Nikita had het helemaal geweldig gevonden. Nick vroeg zich af waarom hij dat niet eerder gedaan had. Ze bleek veel hoger te kunnen dat hij van te voren dacht. Nadat hij haar uitgebreid afgezaldeld en afgesponst had zette hij haar in de wei en stapte op zijn fiets. Hij was zo trots op haar! Op weg naar huis kwam hij langs een snackbar. Eigenlijk had hij wel trek. Hij was de hele ochtend nog niks gegeten en bij de pensionstal waar Nikita stond was geen kantine. Hij vanochtend wel een paar boterhammen gesmeerd, maar die waren klef geworden door het warme weer. Dat werd hem niet. Hij stapte de snackbar in, nog een beetje dagdromend over Nikita. Voor hij het wist zat hij onder de slush. "Heej! Kan je niet..." Toen keek hij haar recht aan. Hij was even van zijn stuk gebracht. Wat een onwijs lekker ding! "Uitkijken" maakte hij zijn zin af.'Je zus, daar gaat mn slush, lekker dan.' Ze leek hem nogal pittig. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van hem. Hij was een watje die ook nog eens een paard had. Wat ze waarschijnlijk allang door had omdat hij hier in een rijbroek voor haar stond. Maar ze was zo ontzettend mooi! Niet normaal meer! En natuurlijk had ze een vriend. Dat kon bijna niet anders. Oftewel, hij mocht haar niet leuk vinden of hij moest zichzelf veranderen. "Sorry" mompelde hij terwijl hij zich voornam erachter te komen of ze een vriend had. Zo niet, dan moest hij zichzelf maar veranderen.

3Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 4:08 pm

Gast


Gast

Een blonde jongen keek Rachel met grote ogen aan. Wat ze best wel vreemd vond, want ze had zelf geen slush op haar. ''Oh sorry.'' Zei ze verontschuldigend. Ze moest even uitrazen, maar daarna was het ook gewoon weer over. De jongen had een rijbroek aan. Hij reed dus zeker paard. Misschien had hij wel een eigen paard, dan kon ze haar passie met hem delen. Ze had tenslotte Troy en Amico. Haar paarden waren haar leven, en dan nog haar honden. Maar voor de rest kende ze hier niemand. Haar ouders woonden in de andere kant van het land, en ze had hier ook helemaal geen vrienden. Dus ze had echt alleen maar de paarden en haar honden, en dat waren ook haar beste vrienden. Ze vertelde hen alles, hun konden het tenminste niet door vertellen. Misschien klonk het raar, maar als je niemand kon dan werd je wel een beetje wanhopig. Een beetje beschamend keek ze de jongen aan. Het was hier wel een beetje te druk. Misschien konden ze buiten praten.

4Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 4:46 pm

Nick

Nick

''Oh sorry.'' zei het meisje terwijl ze hem een beetje vreemd aankeek. "Nou ja, mijn kleren moesten toch al in de was." Dat was echt het zwakste antwoord dat hij had kunnen geven. Nick schaamde zich dood. Stond hij haar nou nog steeds aan te staren? En hij was ook zo goed gekleed. Zeg nou zelf. Paardrijbroeken zitten wel lekker, maar echt stijlvol is het niet. Verlegen haalde hij zijn hand door zijn haar. Intussen waren er steeds meer mensen bij gekomen. Dat herinnerde hem eraan waarom hij hier ook al weer was. Het viel hem op dat ze nu een jongen aan het helpen waren die er net nog niet was. "He! Ik was eerder?" riep hij. Ze mocht niet denken dat hij zomaar iemand voor liet kruipen! Dan wist ze wat voor watje hij was. Met grote stappen liep hij naar de jongen toe en duwde hem opzei. "Een patat." Zo, hij had niet over zich heen laten lopen. Snel keek hij naar haar waardoor hij de duw van de jongen niet aan zag komen. "Zak.. Ik was hier toch echt eerder hoor." Geïrriteerd keek hij de jongen aan die uiteindelijk besloot er verder niet op in te gaan. Met zijn patatje in zijn hand liep hij terug naar het meisje. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg hij nonchalant. Dat was iets wat hij heel graag wilde weten. Wat had hij toch vandaag?

5Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 4:59 pm

Gast


Gast

"Nou ja, mijn kleren moesten toch al in de was." Zei de jongen. Gelukkig hij vond het toch niet zo erg. Ze glimlachte naar hem. Hij zag dat een jongen die na hem hier pas was gekomen voor drong. Hij wou waarschijnlijk stier doen, want hij liep nonchalant op de jongen af en gaf hem een duw. Rachel keek hem lachend na. Even keek hij nog om. Matcho. Maar hij zag de duw van de andere jongen niet aan komen. Rachel sloeg haar hand voor haar mond. "Zak.. Ik was hier toch echt eerder hoor." Zei hij tegen de andere jongen, die het toch maar liet zitten. Trots kwam de jongen terug met een pattatje in zijn hand. nog steeds lachend keek Rachel naar hem en pakte snel een patatje van hem en stak die ondeugend in haar mond. "Hoe heet je eigenlijk?" Rachel grinnikte. Hij was ook voor niks bang, en dat maakte hem grappig. ''Rachel.'' Zei ze met een glimlach. ''Jij?'' Vroeg ze benieuwd. Nou wou ze zijn naam ook wel wetend. Nog steeds moest ze een klein beetje lachen om net. Vooral om dat de jongen er zo grappig mee om ging.

6Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 6:19 pm

Nick

Nick

Nou ja zeg! Pakte ze zomaar een patatje van hem! Die durfde! Eigenlijk was het wel grappig. Lachend keek hij haar aan. Ze was nog brutaal ook. En ze lachte om hem. Dat was nog wel het beste. Ze was zo verschrikkelijk knap als ze lachte! ''Rachel.'' zo heette ze. Dat paste wel bij haar. ''Jij?'' vroeg ze. "Ik ben Nick." vertelde hij vlak voor hij een heet frietje in zijn mond stopte en zorgde dat Rachel er niet bij kon. Hij was een stuk langer dan haar dus als hij wilde hoefde hij alleen maar het bakje omhoog te houden. Niet zo heel ingewikkeld dus. In de snackbar werd het nog steeds drukker. Het was midden op de dag rond het middageten. Dat middageten kon de drukte op zich wel verklaren, maar echt logies was het niet. "Zullen we naar buiten? Daar is net iets meer ruimte." Eigenlijk was het best wel raar. Je komt een knap meisje tegen in een snackbar en meteen is het 'we'... Patatjes etend liep hij naar buiten en ging op een bankje zitten. Snel wierp hij nog even een blik op zijn fiets of zijn cap er eigenlijk nog wel was, maar die lag nog gewoon in zijn fietstas evenals zijn zweepje. Niet dat hij dat ding veel gebruikte, maar hij nam hem toch altijd mee. Nikita had soms van die buien...

7Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 7:18 pm

Gast


Gast

Nick dus. Mhh, echt een naam wat bij hem past. Hij at van zijn friet, en om er voor te zorgen dat Rachel er niet bij kwam hield hij hem boven zich. Waar zij voor geen goud bij zou kunnen komen. Ze probeerde het wel even. Voor de lol, want eigenlijk hoefde ze helemaal geen pattat. Daar werd ze dik van, vond ze zelf. "Zullen we naar buiten? Daar is net iets meer ruimte." Zei Nick, waarop Rachel knikte en achter hem aan de snackbar uit liep. Hij ging op een bankje zitten, en Rachel ging naast hem zitten. Ze zag dat hij keek naar een fiets keek. Dat was vast en zeker zijn fiets. Ze zag een zweepje liggen. Hij reed dus echt paard. ''Zo, dus jij rijd paard.'' Zei ze waarop ze Nick lief aan keek. Ze vond het wel leuk dat een jongen paard reed. Nou ja, een eigen paard had. Dus ze oordeelde nog niet te snel. Ze haatte manege's. De paarden daar werden slecht behandeld en alle kinderen daar waren arrogant. Als zij ooit kinderen zou krijgen ze, ze laten leren rijden op haar eigen paarden. Hopelijk had Nick een eigen paard, want anders zou het wel een beetje een domper zijn. Nog steeds keek ze hem aan. Eigenlijk was hij wel schattig, maar snel keek ze weer voor zich.

8Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 7:28 pm

Nick

Nick

Blijkbaar had ze hem naar zijn fiets zien kijken want ze vroeg of hij paard reed. Wat zou ze daar van vinden? In zijn klas vonden ze het helemaal niks. Sommige meiden vonden het prima maar de jongens vonden het stom. Ze vonden het niks voor jongens. Dat vond hij zo jammer! Paardrijden was echt geweldig. "Ja, ik rijd paard. Daarom heb ik deze broek ook aan." Lachend keek hij opzei. Het was op zich vrij logies. Iedere noop zou dat wel zien. Een heel kort moment keken ze elkaar recht aan. Nick ging echt drie keer dood. Als dit een disco was had hij haar al lang staan zoenen. Maar dat was natuurlijk een beetje raar bij een snackbar en hij wilde niet dat ze daarna beledigd weg zou lopen dus hield hij zich in. "Ik heb een paard. Ze heet Nikita en is erg eigenwijs." De uitdrukking van zijn gezicht werd zacht terwijl hij aan zijn merrie dacht. Hij had haar nog niet zo lang maar ze was zo ontzettend lief! "Ik ben er vandaag achter gekomen dat ze beter kan springen dan ik dacht." hij grinnikte. Dat beest zat echt vol verrassingen. Waarom zei hij dat eigenlijk? Voor het zelfde geld vond ze dat verschrikkelijk en was ze bang voor paarden. Dan zou hij haar waarschijnlijk nooit meer zien. En op de een of andere manier vond hij dat idee niet echt geweldig.

9Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 7:48 pm

Gast


Gast

"Ja, ik rijd paard. Daarom heb ik deze broek ook aan." Zei Nick lachend. Rachel lachte mee. Ze hoopte zo erg dat hij niet op een manege reed. Voor dat ze dat wou vragen, gaf Nick al het super goede antwoord. "Ik heb een paard. Ze heet Nikita en is erg eigenwijs." Yess, hij had dus een eigen paard. Nikita was trouwens een mooie naam voor een paard. Ze moest even denken aan haar paard Amico. Die was ook altijd zo eigenwijs. Die deed altijd waar hij zin in had, maar dat maakte hem ook zo lekker zichzelf. En dan Troy, die was oh zo lief. Die zou echt nooit een vlieg kwaad doen. Maar dat kreeg je ook met een lente van 1.70. "Ik ben er vandaag achter gekomen dat ze beter kan springen dan ik dacht." Ging Nick verder. Rachel keek hem aan. ''Ik heb twee paarden. Troy en Amico. Ze zijn allebei echt heel verschillend van elkaar. Misschien kunnen we wel eens samen rijden?'' Vroeg ze, waarna ze voelde dat ze blosjes op haar wangen kreeg. Snel keek ze de andere kant op, dat hoefde Nick niet te zien. "Ik ben er vandaag achter gekomen dat ze beter kan springen dan ik dacht." Zei hij nog. Dat was wel jammer. Hij hield dus van springen. Zelf reed ze af en toe nog wel eens dressuur met Troy maar eigenlijk reed ze voor de rest altijd buiten. Ze kon zo genieten van de natuur, en de paarden vonden dat ook nog eens heel erg leuk. Ze keek weer naar Nick.

10Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 8:00 pm

Nick

Nick

''Ik heb twee paarden. Troy en Amico. Ze zijn allebei echt heel verschillend van elkaar. Misschien kunnen we wel eens samen rijden?'' vertelde ze. Aangenaam verrast keek Nick haar aan. Ze reed ook paard! En ze had er twee! Dat was echt geluk hebben. Knappe meisjes tegenkomen was tot daar aan toe, maar dan ook nog eens een gezamenlijke hobby hebben! "Lijkt me leuk." antwoordde hij terwijl hij net deed alsof hij niet zag dat ze een beetje verlegen was. Vanbinnen was hij ontzettend blij dat ze het voorstelde. Ze mocht hem dus wel een beetje. Nou ja, voor zover je dat nu al kon zeggen. "Ik heb net niet helemaal genoeg tijd en geld voor twee paarden dus Nikita staat bij een klein soort pensionstalletjes waar ze eigenlijk altijd met de andere paarden buiten staat. Alleen als het erg koud is of heel hard regent staat ze binnen. En dan staat is in een loopstal met drie andere merries. Dus eigenlijk is ze nooit alleen." Er waren zelfs dagen dat ze zo gelukkig was buiten dat ze niet eens kwam als hij floot. Pas als hij een stukje wortel tevoorschijn haalde kwam ze eraan. Dat was haar grootste liefde. Voor wortel deed ze alles.

11Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 8:41 pm

Gast


Gast

mooi Nick wou wel een keer met haar rijden. Rachel luisterde aandachtig naar zijn verhaal."Ik heb net niet helemaal genoeg tijd en geld voor twee paarden dus Nikita staat bij een klein soort pensionstalletjes waar ze eigenlijk altijd met de andere paarden buiten staat. Alleen als het erg koud is of heel hard regent staat ze binnen. En dan staat is in een loopstal met drie andere merries. Dus eigenlijk is ze nooit alleen." Zelf had ze gewoon een makkie. Bij haar waren er vier stallen achter haar huis en twee daarvan waren dus gevuld. ''Ik heb achter mijn huis vier stallen, en een buitenbak.'' Zei ze een beetje beschamend ze wou niet rijk over komen ofzo. Dat was ze niet, maar de stallen en de bak waren er al toen ze het huisje kocht. Ze moest nou eigenlijk wel gaan. ''Nick, het was me een genoegen om je hebben te leren kennen, maar ik moet toch echt gaan.'' Zei ze spijtig. Ze wou niet weg maar ze moest wel, de paarden hadden vast honger, en de honden moesten waarschijnlijk wel nodig. Misschien kon hij vanavond wel. Nee dat ging ze niet vragen. Ze zag hem waarschijnlijk ooit wel eens. Ze stond op en liep heel langzaam richting haar scooter, hoopend dat Nick haar achter na kwam. Waarom ze dat wou wist ze niet.

12Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 9:03 pm

Nick

Nick

''Ik heb achter mijn huis vier stallen, en een buitenbak.'' Dat was natuurlijk ideaal. Nick zelf moest twintig minuten fietsen. "Ow, dat is wel chil! Hebben jullie nog meer paarden dan die twee van jou dan?" Het praatte zo makkelijk met haar. ''Nick, het was me een genoegen om je hebben te leren kennen, maar ik moet toch echt gaan.'' zei Rachel terwijl ze opstond. Nick sprong meteen omhoog. Jammer. Maar als het aan hem lag zou het niet bij alleen vandaag blijven. "Ehmm... Heb je vrijdagavond iets te doen?" vroeg hij. Als ze al een vriend had zou hij het nu horen. Dan wist hij dat in ieder geval en als ze geen vriendje had wilde ze misschien wel mee ergens naartoe. Hij hoopte er ontzettend op! Ow God, laat haar asjeblieft geen vriendje hebben... Dacht hij. Hij had echt geen idee of God bestond, maar je wist maar nooit. "Oh, en mag ik je nummer? Dan kunnen we misschien een keer afspreken of samen te rijden." voegde hij er aan toe. Stel dat ze niet mee uit wilde bleef dat natuurlijk altijd nog over.

beetje kort, maar goed.

13Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 9:22 pm

Gast


Gast

Ze schudde haar hoofd. ''Nee, ik woon in mn eentje.'' Zei ze glimlachend."Ehmm... Heb je vrijdagavond iets te doen?" Vroeg Nick. Rachel glimlachte maar dat kon hij niet zien. Ze leunde tegen haar scooter en keek hem aan. Ja ze wou wel met hem uit. Maar oh shit ze had vrijdag avond les met Troy. Zachtjes beet ze op haar lip.''Kan je misschien vanavond?'' Vroeg ze voorzichtig. Aangezien Nick waarschijnlijk een jaartje jonger was al haar, had hij nog geen auto. "Oh, en mag ik je nummer? Dan kunnen we misschien een keer afspreken of samen te rijden." Voegde Nick er aan toe. Rachel knikte en gaf haar nummer. ''Bel me om precies vijf uur dan spreken we hoe, wat en hoelaat af.'' Zei ze brutaal. Ze hield wel van een spelletje. Ze zette haar helm op en zette nog een stap naar voren. Snel drukte ze een kusje op de wang van Nick. Ze stapte op haar scooter en reed weg. Thuis begroette ze de honden die ze meteen naar buiten liet. Zelf ging ze mee en liep naar de stallen. Toen ze daar naar binnen liep hoorde ze meteen gehinnik. ''Ja ja, sorry.'' Zei ze toen ze de paarden hun halster om deed. Rustig liep ze met ze naar het weiland en liet ze daar los. Meteen draafde ze een stukje weg en begonnen daar fijn te grazen. Nu maar wachten tot 5 uur.

14Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 9:45 pm

Nick

Nick

''Nee, ik woon in mn eentje.'' Dat zou betekenen dat ze dus stallen over had. Stel dat ze een keer een dagje met de paarden weg wilden kon hij Nikita misschien wel de avond van te voren brengen zodat ze niet eerst heel vroeg de trailer in zou moeten. Oke, dat was wel erg ver vooruit gedacht... Misschien moest hij eerst maar eens met haar uit. ''Kan je misschien vanavond?'' vroeg ze. Vanavond? "Ja hoor, prima." Dat was nog sneller dan hij dacht! Hij had het wel even overwogen, maar hij wist niet of Rachel dat te snel vond. ''Bel me om precies vijf uur dan spreken we hoe, wat en hoelaat af.'' zei ze terwijl ze op naar voren stapte. Heel even voelde hij haar warme lippen op zijn wang. Het leek wel alsof hij geëlektrocuteerd werd. Wow. Hij keek haar na terwijl ze met haar scooter in de verte verdween. Oke, hij had officieel besloten dat hij haar leuk vond. Leuker dan hij ooit een meisje had gevonden in die korte tijd. En hij had al heel wat meisjes versleten. Dagdromend fietste hij naar huis. Meteen keek hij op de klok. Ow, half drie. Hij zuchtte. Dat ging nog wel even duren. Nadat hij gedoucht had zette hij de tv aan zodat het net iets minder lang zou duren. Dat hielp niet echt. Hij bleef elke vijf minuten naar de klok kijken. Eindelijk was het vijf uur. Of eigenlijk tien voor vijf, maar hij kon echt niet langer wachten. Hij toetste Rachels nummer in en wachtte gespannen. Had hij wel het goede nummer?

15Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? wo apr 04, 2012 10:14 pm

Gast


Gast

Rachel haalde na haar middag broodje de paarden uit de wei die zich ook al lekker vol hadden lopen eten. Tevreden liepen ze achter elkaar mee de wei uit. Rachel poetste Amico en deed het hoofdstel om. Helaas as deze wel met bit maar als je met Amico ging rijden in de wei dan kreeg je hem niet meer weg daar. Ze pakte nog even snel haar cap en deed die op, ook pakte ze nog even haar zweep. Je wist maar nooit bij Amico. Daarna liep ze met hem naar de grote weide die door liep naar het hek. De hek was de scheiding tusden haar land en het land van de over buurman. Ze kende hem niet. Zijn huis was ook niet te zien. Hij had zon groot stuk land. Niet normaal. Ze stapte op en stapte naar het uiteinde van het land waar ze een deurtje van het hek open maakte en er door heen liep. Daar iet ze Amico over gaan naam een drafje. Maar een keer kon hij het gras niet weer staan en dook met zijn hoofd naar beneden. Rachel rolde van zijn nek en zat lachend op de grond. Snel stapte ze weer op en reed naar het uiteinde van dit weiland. Daar draaide ze hem om en crosde hem helemaal terug. Ze stapte hem daarna nog uit en zette hem weer in de stal. Ze liep door de tuin toen ze binnen de telefoon hoorde gaan. Ze keek op haar horloge tien voor vijf. Hij belde te vroeg. Snel rende ze naar binnen en nam de telefoon op. " met Rachel." Ze ze. Toen ze hoorde dat het Nick was glimlachte ze. " je belt te vroeg meneer " zei ze plagerig.

16Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? ma apr 09, 2012 10:20 am

Nick

Nick

" met Rachel." Meteen begon zijn hart nogal te overdrijven wat betreft ritme. Gelukkig, hij had haar goede nummer. Daar had hij zich de hele middag zorgen over zitten maken. Dat sloeg echt nergens op, maar hij kreeg het maar niet uit zijn hoofd. " je belt te vroeg meneer " zei ze. Nick werd knalrood. Viel het zo ontzettend op? En waarom werden blonde mensen altijd zo snel rood? Het was niet eerlijk. Zijn zus had donker haar en die had dat nooit. Gelukkig dat hij haar belde en niet daar voor de deur stond. Niet dat hij wist waar ze woonde, maar toch. Misschien moest hij iets minder gretig zijn. Haar de tijd geven die ze nodig had, en hij wist eigenlijk ook niet wat voor soort meisje ze was. "Oh, op mijn klok is het gewoon vijf uur hoor. Dus of jou klok loopt nogal achter of die van mij loopt voor." verzon hij snel. Maar op zo'n toon dat het niet te merken was dat hij het verzonnen had. "Maar hoe zit het met vanavond?" Laat haar er alsjeblieft niet op terug gekomen zijn! Of dat er iets tussen gekomen is... Hij had het idee dat hij dan nog wel eens best wel teleurgesteld zou kunnen zijn. Waarom eigenlijk? Zo bijzonder was ze nou ook weer niet. Gewoon een meisje die hij in een snackbar tegengekomen was en die slush over hem heen gemorst had. En waarom had ze hem gekust? Nou ja, voor zover het kussen te noemen was. Vond ze het gewoon grappig?

17Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? ma apr 09, 2012 8:25 pm

Gast


Gast

Rachel grinnikte om het verhaaltje over de tijd. Ze wist wel dat het niet waar was, maar zei er niks over. Een stiekeme smoes. Maar ze vond het wel grappig. "Maar hoe zit het met vanavond?" Zei Nick aan de telefoon. Rachel ging op de bank zitten en trok haar benen op. Ze beet zachtjes op haar lip. Durfde ze zich wel aan iemand te binden, want dat was zeker weten waar Nick op uit was. Niet dat ze dat erg vond. Maar hij was er in eens, zomaar, uit het niets. Ze moest nu snel iets verzinnen. ''Euummh, mijn ouders komen onverwachts op bezoek.'' Zei ze snel. Wat een prut leugen, ze wou ook helemaal niet tegen hem liegen, maar ze durfde niet zo goed. ''Het spijt me.'' Zei ze treurig. ''Ik spreek je.'' Zei ze nog en hing op. Wat had ze nou gedaan? Met grote ogen legde ze de telefoon neer. ze liep sip naar boven en trok een jogging broek aan met een trui. Ze liet een maaltijd opwarmen en at die op de bank op. Een uurtje later, werd ze zenuwachtig. Waarom wist ze niet. Snel pakte Rachel weer de telefoon en zocht het nummer van Nick weer op. Ze belde. Please neem op, dacht ze.

18Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? di apr 10, 2012 5:16 pm

Nick

Nick

''Euummh, mijn ouders komen onverwachts op bezoek.'' zei ze. Het enige wat Nick op dat moment dacht was Ships! "Vervelend." zei hij wat koeltjes terwijl hij op zijn lip beet. Eigenlijk vond hij het ontzettend jammer. Maar misschien was het beter zo. Hij moest een beetje leren zichzelf in te houden. En dus niet zomaar een meisje tegen te komen, in een klap verliefd worden en dan alleen achter blijven voor hij haar eigenlijk echt had leren kennen. ''Het spijt me.'' zei ze. Het klonk eigenlijk verdrietiger dan hij had verwacht. Hij dacht dat ze blij was dat ze van hem af was. Hij zou geen stalker zijn en haar met rust laten. ''Ik spreek je.'' hoorde hij haar nog zeggen en ze hing op. Nou, wat een lang gesprek. En dat van dat spreken zou natuurlijk ook niet zo veel meer komen. Misschien moest hij iets doen ter afleiding. Hij keek om zich heen. Ow, zijn spiegelreflexcamera! Hij was echt trots op dat ding! Misschien moest hij maar even een stel mooie foto's van Nikita gaan maken. Snel legde hij de telefoon weg en pakte de camera. Zou hij zijn mobiel meenemen? Hij twijfelde even. Nou ja, misschien was het wel handig. Voor als ze toch belt. "Hou daar eens mee op!" riep hij tegen zichzelf. Hij moest haar echt vergeten. Voor hij haar zo leuk vond dat hij haar niet meer kon vergeten. In hoog tempo fietste hij naar zijn paardje die nog steeds in de wei stond. "Heej meiske!" riep hij enthousiast terwijl ze naar hem toe kwam draven. Zij was het blijkbaar het enige meisje waar hij oprecht van mocht houden. Hij kwakte zijn fiets tegen een boom en klom over het hek. Terwijl Nick zijn gezicht in haar manen verborg en haar geur opsnoof ging de haflingerkruising driftig op zoek naar snoepjes. Zou hij op haar rug kunnen komen? Hij kon het in ieder geval proberen. Maar misschien was het wel handig om zijn camera dan even weg te leggen. Toen hij dat gedaan had zwaaide hij een been over Nikita's rug en trok zich op aan haar manen. Tenminste, dat was de bedoeling. En het was gelukt als ze niet net op dat moment een stap opzei had gedaan. Met grote bruine ogen keek ze hem geamuseerd aan. "Je kan nou wel lachen, maar ik kom er wel op hoor!" waarschuwde hij haar. Hij liep nog een keer naar haar toe. En weer deed ze een stap opzei, maar deze keer verwachte hij het. Daarom was hij iets eerder met afzetten en uiteindelijk zat hij toch op haar rug. In het begin vond ze het allemaal wel een beetje raar maar toen ze ontdekte dat hij toch niks deed ging ze verder met veel belangrijkere dingen. Gras eten. In de warme zon doezelde Nick een beetje weg tot hij wakker schrok door het trillen van zijn mobiel. Snel pakte hij het uit zijn zak en keek wie het was. Het was Rachel! Oh ships. Dacht hij. Wat zou ze willen? Na even twijfelen pakte hij toch maar op. "Met Nick." "Waarom bel je?" Hij zei het allemaal op een rustige, neutrale toon terwijl de kriebeltjes in zijn buik zich precies tegenovergesteld gedroegen.

19Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? di apr 10, 2012 6:02 pm

Gast


Gast

Na even nam Nick op. Haar hart maakte een sprongetje. Waarom wist ze nog steeds niet. Waarom bel je? vond hij het dan niet leuk dat ze belde. Nou ja het zou wel goed zijn. ''Heei Nick.'' Zei ze een beetje voorzichtig. ''Mijn ouders komen toch niet, wou je misschien nog iets doen?'' Vroeg ze. Het was nog niet zo laat. Ze konden misschien naar de bios. Ja dat leek haar wel leuk. ''We kunnen misschien naar de bios?'' Vroeg ze nog een keer. Ondertussen was ze al opgestaan en liep wat rondjes door de woonkamer. Hopelijk zei hij ja, en had hij geen andere plannen gemaakt. Toen hij iets van ja had gezegd kreeg ze een grote glimlach op haar gezicht. Ze vertelde haar adres en hij zou haar om 8 uur komen ophalen. Mooi dan had ze nog even om zich om te kleden. Ze hing op en liep snel naar boven. Ze trok haar kast open en twijfelde even wat ze aan zou doen. Ze pakte een skinny jeans en trok die aan. Daarna nog een nieuw topje die ze laatst had gekocht. Het stond best wel leuk. Ze werkte nog even haar make up bij, en deed haar haar in model. Daarna racede ze weer naar beneden en keek in haar schoenen kast, welke schoenen ze aan zou doen. Ze kon haar neon vans aan doen, maar ook haar leuke beige hakken. Nee ze had toch niet echt zin in hakken, dus werden het haar vans, die ze in meer kleuren had. Maar de neon roze vond ze wel leuk. Snel deed ze die aan, en ging nog even naar buiten bij de paarden kijken. Daarna ging ze weer naar binnen en wachtte op Nick.

Spoiler:

20Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? do apr 12, 2012 5:10 pm

Nick

Nick

''Heei Nick.'' ''Mijn ouders komen toch niet, wou je misschien nog iets doen?'' In eerste instantie werd hij helemaal blij. Tot hij bedacht dat hij echt niet wist wat voor soort meisje ze was. Misschien had haar vriendje wel afgebeld en verveelde ze zich. Het zou niet de eerste keer zijn. Misschien moest hij maar zorgen dat hij niet te verliefd werd. Daar kreeg je alleen maar problemen van. Uit ervaring wist hij dat het toch wel weer uit zou gaan. En hij had de vervelende gewoonte om een meisje ontzettend lang leuk te blijven vinden. Op de middelbare school had hij een vriendin gehad die hem had bedrogen omdat ze al met een andere jongen had. En ze zat helaas bij hem op school dus hij kwam haar gemiddeld drie keer op een dag tegen. En elke keer had het weer pijn gedaan. Hij wilde dat niet meer. Nu wist hij wel dat ze een bitch was, maar hij kon haar nog steeds niet echt recht aankijken. Misschien moest hij het deze keer laten gaan. Als ze echt wilde zou ze wel terug komen. Maar als ze nou ontzettend verlegen was en ze durfde niet dan was het zijn eigen schuld. Misschien moest hij het maar proberen. Maar niet te gretig. "Ehm... Nou ja, waarom niet." Dat was een vrij neutraal antwoord. ''We kunnen misschien naar de bios?'' Daar zou hij haar niet zo goed zien, maar dat was niet zo erg. Misschien was dat juist wel goed. "Oke, dat zie ik ook wel zitten." antwoordde hij. Nadat ze nog wat belangrijke dingen als tijd en plaats hadden afgesproken hing ze op. Acht uur. Dan mocht hij wel opschieten! Omdat hij op Nikita's rug nogal een eind afgedwaald was spoorde hij haar aan. Kijken of ze het wilde doen. Draf zat echt belabberd. Nadat hij drie keer opzei gezakt was besloot hij dat ze maar een galopje moesten doen. Hij legde zijn been naar achter en ze sprong aan. Het was echt geweldig. "Oh meisje! Ze wil met me uit!" fluisterde hij in haar oor terwijl hij zich, bij het hek aangekomen, van haar rug liet glijden. Hij gaf haar snel een aaitje, rende naar zijn fiets en racete weg. Thuis douchte hij snel en deed een blauwe bloes en spijkerbroek aan. Dat was niet te stijf, maar wel netjes. En wat zijn haar betreft, dat moest dan maar. Het was niet meer echt nat, maar het zat wel een beetje in de war. Uit ervaring wist hij dat het toch niet veel beter zou worden dus hij besloot hij het maar zo te laten. Precies om acht uur stond hij voor haar deur. Was het wel hier? De enige manier was controleren. Hij haalde diep adem, liep naar de deur en belde aan. Wat was daar nou zo moeilijk aan?

21Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? za apr 14, 2012 10:51 pm

Gast


Gast

Na een tijdje was het 8 uur en ging de deur bel. Ze liep er snel naar toe en ondertussen keek ze nog even snel op de klok. Het was precies acht uur. Ze opende de deur en bekeek Nick die er behoorlijk lekker uit zag in zijn kleding(xd)." Zullen we dan maar?" Vroeg ze en ze stapte de deur uit. Ze hoorde Buck nog een keer blaffen. Die jaloerse aap. Ze vond het eng, bij een jongen zijn maar op een of andere manier gaf Nick haar een goed warm gevoel van binnen. Hijw as schattig en stoer te gelijk, en dat vond ze wel leuk aan hem. Ze schaamde zich best wel voor haar domme actie van vanmiddag. Misschien zou hij nu wel denken dat ze altijd loog,of dat gewoon wel vaker deed. Maar dat was dus echt niet het geval. Ze vond het gewoon en en spannend,tja ze had al zo lang zon iemand niet gesproken. Misschien vond Ze Nick wel een klein beetje leuk. Ze wou natuurlijk niet toegeven dat ze hem helemaal leuk vond dus besloot ze maar een klein beetje en ze zou het wel verder zien. In de bios kochten ze de kaartjes en wat popcorn. Altijd lekker tijdens een film. Het was een romantische komedie. Altijd leuk. Ling en rechts zaten wat stelletjes te zoenen tijdens de film. Dat maakte Rachel wel wat onzeker. Noesten zij dat nou ok doen of niet? Ze wist het niet zo goed. En als ze het nou zou willen,durfde ze dan wel? Ze had haar arm op de steun van de bios stoel en voelde dat Nick voorzichtig haar hand probeerde te pakken maar dat hij hem ook weer weg haalde. Snel pakte ze hem vast als teken dat het wel mocht. Ze werd wel helemaal knal rood maar het was donker dus niemand zou dat zien. Ze keek even naar Nick die naar de film keek.

~srry als ik teveel voor je invul^^'

22Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? zo apr 22, 2012 3:22 pm

Nick

Nick

En daar stond ze in de deuropening. Ze was zo verschrikkelijk knap! Hij hield even zijn adem in. Zou hij er wat van zeggen? Nou, dat was niet echt cool ofzo. Hij besloot het toch maar niet te doen. " Zullen we dan maar?" vroeg ze terwijl er op de achtergrond een hond blafte. Was dat haar hond? Eigenlijk had Nick niet zo veel met honden. Niet dat hij er bang voor was, maar honden waren gewoon niet zijn ding. Hij had liever gewoon Nikita. En zijn ouders hadden katten. Twee. Misschien hielp dat ook mee. Kattenmensen waren meestal geen hondenmensen. Eigenlijk was dat best raar. Maar ja, misschien was het niet echt het goede moment om daar over na te denken. Samen liepen ze naar zijn auto. Hij was best wel trots op dat ding. Hij had er meer dan twee jaar lang voor gewerkt. Het was eigenlijk een heel normaal karretje, maar hij reed ontzettend lekker. En hij had een vrij grote achterbak. Dat was zo ontzettend handig als je een eigen paard had. Voor zadels en dekens en dergelijken. Toen ze allebei ingestapt waren reed hij met gierende banden op. Wat klonk de motor weer geweldig vandaag. Wat zou ze er van vinden? Stiekem gluurde hij naar haar terwijl ze bij het stoplicht stonden. Oh meisje, wat ben je toch mooi... Dacht hij. Nadat het licht op groen sprong had hij niet zo heel veel tijd meer om naar haar te kijken, het was best druk op de weg.

Het was best een leuke film. Het was wel grappig. Ze zoenden wel best wel vaak. Dat was wel jammer. Maar ja, blijkbaar hield ze van dit soort films en hij had er niet zo heel veel problemen mee. Het was op zich best een leuk verhaal. Maar eigenlijk kreeg hij er niet zo heel veel van mee. Hij keek er wel naar maar hij was zich de hele tijd bewust van de persoon naast zich. Hij merkte dat hij helemaal zat te trillen. Vaag. En dat voor een meisje. Zou hij haar hand pakken? Heel lang twijfelde hij. Maar als je geen eerste stap maakt komt er ook geen tweede he? Dus misschien moest hij het toch maar proberen. Heel langzaam bewoog hij zijn hand haar kant op terwijl hij met een oog naar het scherm keek en met zijn andere oog naar Rachel. Maar toen pakte ze zijn hand. Meteen schoot zijn hartritme omhoog en was hij zich ontzettend bewust van alles wat er om hen heen gebeurde. Wat zaten er eigenlijk veel mensen te zoenen! Zou hij? Nee, dan leek hij te gretig. Dat was niet cool. Met de hand waarmee hij haar niet vast hield pakte hij plagend een beetje popcorn uit haar bak. Hij was even "vergeten" dat hij zelf ook had.

23Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? vr mei 04, 2012 12:05 pm

Gast


Gast

Rachel grinnikte zacht toen ze zag dat Nick wat popcorn van haar pakte, maar zelf had hij ook popcorn. Ze vond het niet erg. Ze keek even om zich heen. Veel mensen waren aan het zoenen. Maar zelf vond ze dat heel erg vreemd om dat nu te doen. Ze kende Nick nog maar van af vanmiddag, omdat ze perongeluk slush over hem heen gooide. En anders, ze wou het ook alleen maar met iemand van wie ze echt hield. En dat kon ze nu nog niet zeggen, ze zou het wel een beetje vreemd vinden als Nick dat nu al zou vinden. Hij kon haar leuk vinden, maar hij kende haar niet goed, dus dat zou niet kunnen. Ze hadden nu handen vast, dat was een goed begin toch? Zij vond in ieder geval wel. Al snel was de film afgelopen en de zaal liep leeg. Zelf liepen ze ook de zaal uit. Nog steeds handen vast, vreemd. Bij de kapstokken liet ze met een rood hoofd zijn hand los en trok haar jas aan. ''Ik vond het leuk.'' Zei ze glimlachend. Ze liepen naar buiten naar Nick's auto. Ze reden naar het huis van Rachel terug. Ze stapten uit en stopten bij haar deur. Wat was dit een moeilijk moment. Moesten ze nou wat zeggen ofzo, want zo vaak had ze dit nog niet mee gemaakt. Ze wist het even niet zo goed meer, dus wachtte zou maar op een reactie of iets van Nick.

24Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? vr mei 04, 2012 2:48 pm

Nick

Nick

En toen was ineens de film afgelopen. Hij was echt veel te kort. Was dit wel de hele film? Maar toen hij op zijn horloge keek zag hij dat het veel later was dan hij dacht. Naast hem stond Rachel op. Dat voelde hij doordat ze zijn hand nog vast had. Snel stond hij ook op. Misschien kon hij het nog een beetje rekken. Het liefst had hij haar meteen gekust. Terwijl hij haar aankeek viel hem op hoe ontzettend mooie lippen ze eigenlijk had. He, dat jij als een razende verliefd op een meisje word betekend niet dat zij dat ook doet. Zei hij tegen zichzelf. Hoe kon hij haar nou zo ontzettend snel leuk vinden? Hij kende haar nauwelijks maar het was zo'n lekker ding! Bij de jassen aangekomen trok Rachel zich los. Geamuseerd keek Nick haar aan. Werd ze nou rood? Eigenlijk was het ontzettend schattig. Ze zei dat ze het leuk had gehad. Wat bedoelde ze daar mee? Met hem? Of ging dit alleen maar over de film. "Ja, ik vond de film op zich ook leuk." zei hij. Eigenlijk had hij niet zo heel veel meegekregen van waar het over ging. Hij was een beetje bezig geweest met andere dingen. Waar ging ze nou heen? Stond hij nou alweer te dromen. Oke, ze liep gewoon naar zijn auto. Misschien een klein beetje boven het gemiddelde tempo reden ze naar Rachels huis. Stiekem hoopte Nick dat er geen politie in de buurt was. Hij wist namelijk niet zeker of hij er bekeuringloos af zou komen. Maar hij had ooit gehoord dat meiden het leuk vonden als je een beetje gewaagde dingen deed. Dat probeerde hij dan maar uit. Er reed nu toch geen hond. Bij Rachels huis stopte hij voor de deur en wilde haar helpen uitstappen maar hij deed het toch maar niet. Straks dacht hij dat hij dacht dat ze dat nodig had of zo. Cool leunde hij tegen de auto terwijl hij zijn armen kruiste. Wat nu? Hij kon gewoon wegrijden. Dan was hij van dit gedoe af. Maar de vraag was of Rachel dat zo leuk zou vinden. Hij vermoedde van niet dus bleef hij maar staan. Dit was ook typisch zo'n cliché zoenmoment. Dat durfde hij niet. Straks schrok hij haar af. Dat moest hij echt niet hebben. Maar als hij nu helemaal niks zei kwam dat ook weer zo slap over. "Ik vond het echt een leuke avond." Hij probeerde zo koel mogelijk te kijken. Als hij nu verlegen ging staan draaien wist ze meteen dat hij haar leuk vond en dan kon ze niet langzaam heel erg verliefd op hem worden. Hij fronste. Àls ze verliefd op hem werd. Waarom had hij niet een soort van droge humor? Dat was wel een goed moment geweest. Maar nee, hij kon alleen maar tegen zijn auto staan.

25Argg why do you stand there? Empty Re: Argg why do you stand there? vr mei 04, 2012 6:04 pm

Gast


Gast

Nope, geen reactie. Daar stond hij, alleen tegen zijn auto. Nick droeg een masker,waar Rachel vrij snel door heen kon kijken. Met zijn armen gekruist stond hij een beetje stoer te kijken. Ze geloofde niet dat hij zo was, daar door kreeg ze ook een scheef lachje. Ze vond lieve romantische jongens veel leuker, maar ze had Nick wel door hoor. Hij was ook lief en romantisch. Dat wist ze zeker, maar toch wou hij een beetje stoer doen, maar ach zo was elke jongen. "Ik vond het echt een leuke avond." Zei Nick. Rachel knikte. "Ja ik ook." Zei ze er snel achter aan. Zo laat was het nou ook weer niet, ze kon hem nog wel binnen vragen. Wie weet hoe dat zou lopen, en daar kon je maar op een manier achter komen. "Wil je anders nog even mee naar binnen?" Vroeg ze lief. Ze opende de deur, en hield hem open. Nick kwam gelukkig mee naar binnen. Jenna en Buck kwamen meteen aan gerend en besnuffelde Nick. Buck durfde het toch aan om te springen. "Buck laag." Zei ze een beetje boos. Ze wees naar hun grote kussen, en meteen liepen ze daar beiden naar toe en gingen allebei liggen. Met grote ogen keken ze Rachel aan. "Jullie hebben al eten gehad." Zei ze en grinnikte. "Ga maar zitten hoor." Zei ze vrolijk tegen Nick. Ze had een twee en een half persoons bank, dus ze hadden genoeg ruimte. "Wil je wat drinken?" Vroeg ze aan Nick. Ze wist natuurlijk ook niet wat hij wou drinken als hij dat wou. "Ik heb Cola,Thee,koffie, en nog meer hoor." Ze liep naar de keuken en schonk voor zich zelf een glaasje fris in. Ze schonk voor Nick in wat hij wou en liep met beide glazen naar de bank en zette het op tafel, zelf ging ze ook zitten op de bank en keek Nick aan.

~Sorry voor alle posts ze zijn een beetje heel erg flut^^'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum