Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bad times, good times.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Bad times, good times. op zo feb 12, 2012 9:02 pm

Elena

Elena keek kort om zich heen, het was haar verjaardag vandaag. Vandaag was ze achttien geworden. Eigenlijk voelde het best raar om ouder te zijn, je mocht meer en kon meer doen. Nu mocht ze officieel auto rijden, als ze haar rijbewijs haalde tenminste. Kort greens ze, de avond begon te vallen terwijl het tijd was voor haar verjaardags feest. Enkele oude vrienden zoals Micheal had ze uitgenodigd, en natuurlijk mocht haar allerbeste vriend Edward niet ontbreken die als eerste was uitgenodigd voor haar feestje. Gelukkig was ze op een zaterdag jarig wat beter was voor het feestje. Door de weeks ging het namelijk niet echt makkelijk, door haar school enzo. Gelukkig kon ze binnenkort van school af, wat een opluchting. Haar huis was niet groot ofzo iets, maar wel groot genoeg voor vijftien mensen of meer. Hoeveel mensen had ze eigenlijk uitgenodigd? Ze zou het wel zien, haar huis stond vrijstaand wat een voordeel was voor de muziek enzo. Elena zette de muziek aan, de flessen drank werden op het aanrecht neergezet met glazen erbij en een paar asbakken voor de personen die graag wilde roken. Elena had het vroeger ook gedaan, maar nu? Nee, nu niet meer. Toen de deurbel weerklonk liep ze rustig naar de deur toe. De eerste bezoekers van haar feestje. De deur werd open gegooit terwijl Micheal en nog een paar gasten en meiden naar binnen gewandeld kwamen om haar te feliciteren en cadeautjes te geven. Voornamelijk kreeg ze geld en luchtjes. Misschien rook ze niet lekker of wisten ze niet wat ze moesten geven, waarschijnlijk het laatste. ‘Willen jullie wat drinken?’ De gasten wilde bier terwijl de meiden Barcardi of iets anders wilde wat ze kregen. Elena parkeerde zichzelf op de bank terwijl Micheal alweer aan het roken was en iets aan het draaien was. Een blow.. Terwijl er nog twee achter zijn oor zaten. Toen Micheal deze gedraait had stak hij hem aan. ‘Moet dat nou?’ Vroeg ze lichtelijk geirriteerd. ‘Ja, want deze is voor het meisje wat vroeger altijd stout was. Dus oproken die zooi.’ Elena schudde haar hoofd. Enkele jongens begonnen te bluffen terwijl Elena hem toch maar over pakte en een haaltje nam. Kort hoestte ze waarna ze nog een haaltje nam. ‘Zo tevreden?’ Micheal schudde afkeurend zijn hoofd. ‘Nee, je rookt hem helemaal op!’ Elena draaide met haar ogen. Na enkele flinke haaltjes was het ding op terwijl Micheal haar nog een blow gaf. ‘Deze moet ook op.’ Elena schudde haar hoofd terwijl haar hand naar het ding reikte zonder dat ze er erg in had.. Toen dat ding ook op was, ging de bel weer terwijl er iemand anders open deed en Edward binnen gelopen kwam. ‘Hee, Eddie, wil je wat te drinken?’ Zo goed als stoned liep ze richting de keuken terwijl ze wachtte op Eddie.

&& E D W A R D.

2 Re: Bad times, good times. op ma feb 13, 2012 11:29 pm

Edward

Het zilveren armbandje weerkaatste het licht dat erop kwam van de lampen. Edward bekeek het even. Het was voor Elena' achttiende verjaardag. Even bekeek hij het nog, legde hij het in zijn hand. Een sierlijke letter 'E', een hoefijzer met daarin een paar kleine diamantjes en een hartje waren 3 bedeltjes die eraan hingen. Allemaal van zilver. Hopelijk vond Elena het mooi. Edward had speciaal zijn best gedaan, had dit gekocht bij de juwelier. De E voor haar naam, het hoefijzer door de paarden en het hartje.. Tja. 'Perféct.' Even pakte hij het op een bepaald stukje vast aan het armbandje, keek hij hoe de bedeltjes begonnen te 'dansen' en ze schitterden in het licht. Daarna stopte hij het terug in het zakje die hij had gekregen toen hij het had gekocht. Bij het zien van de klok bedacht hij dat hij weg moest, het feest was begonnen. Allerlei oude vrienden zouden komen, ookal waren die vriendschappen niet meer zo goed. Ze waren beetje bij beetje kapot gegaan natuurlijk, dat alles omdat Edward veel was verhuisd. Nietwetend of Elena nog goede vrienden met de rest was.
Meteen werd de deur geopend toen hij aanbelde. Het was Elena. ‘Hee, Eddie, wil je wat te drinken?’ Hmm, ze had dus blijkbaar meer belangstelling om drinken te pakken, dan gefeliciteerd te worden? In de keuken keek hij haar aan, recht in haar ogen met zijn ijsblauwe ogen. 'Elena.. Je was toch.. Gestopt?' Micheal. Edward balde zijn handen tot vuisten. Hoe dúrfde hij Elena te laten blowen? Vroeger deed ze het altijd, maar nu, nu was ze gestopt. Wacht maar. Als hij hem zag, zou hij de zijne zijn. 'Njaa. Zullen mijn zaken wel weer niet zijn. Gefeliciteerd. Finally 18.' Edward opende met zijn hand haar hand, vouwde het zakje erin en keek haar toen aan. Elena zou sowieso niet hetzelfde zijn nu. Maar eerlijker misschien wel, want dat was meestal. Misschien was het helemaal wel niet slim geweest om het cadeau nu te geven nu ze niet haarzelf was, maarja.. dat was ook weer zoiets.

3 Re: Bad times, good times. op di feb 14, 2012 7:27 am

Elena

Gelukkig volgde Edward haar zonder verder vragen te stellen, of eerst even het bezoek te bekijken.. In keuken keek Edward haar aan met zijn ijsblauwe ogen.. Shit, hij zag het.. Aan haar ogen.. Logisch, maar toch.. Nu besefte ze eigenlijk pas, hoe dom ze wel niet geweest was.. Veel te dom.. ‘Elena.. Je was toch.. Gestopt?’ Kort dacht ze na terwijl ze knikte. ’Ik ben ook gestopt, totdat onze lieve micheal had besloten dat ik toch niet gestopt was.. Hij was niet tevreden toen ik één zo’n hijsje nam, ook niet toen ik zo gek ding op had.. Pas na de tweede leek hij tevreden..’ Sprak ze bedenkelijk terwijl ze nu pas besefte hoe stom ze wel niet klonk. ‘Njaa. Zullen mijn zaken wel weer niet zijn. Gefeliciteerd. Finally 18.’ Elena keek lichtelijk nieuwsgierig naar het zakje wat ze in haar hand kreeg van Edward. Voorzichtig maakte ze het open terwijl het zilveren kettingtje eruit kwam, een letter E hing eraan, een hoefijzertje en een hartje. Kort bekeek ze het terwijl ze het langzaam terug in het zakje deed om het in de keuken in een la te leggen waarna ze terug naar Edward liep. ’Het is prachitg!’ Sprak ze met een warme glimlach op haar gezicht terwijl haar armen om zijn nek geslagen werden. Kort legde ze haar hoofd op zijn brede schouders terwijl ze diep inademde. ’Als je wilt kunnen we naar binnen gaan, ik waarschuw je alleen dat de rest nog verder weg is zeg maar..’ Sprak ze zachtjes zodat alleen Edward het kon horen. Soms was het wel fijn dat Edward groter dan haar was, het scheelde niet zo heel veel, misschien maar 1 kop? Rustig liet ze hem los terwijl ze wat te drinken inschok (wat eddie wilde hebben) terwijl ze zelf niks meer naar binnen goot, ze had al veel te veel gedronken en gerookt naar haar zin.. Toen Eddie ging zitten – als hij ging zitten - parkeerde Elena zichzelf naast hem op de bank. Haar benen lagen over die van Edward heen – Haar knieën zeg maar - terwijl haar hoofd tegen de bankleuning aansteunde. Het was best verleidelijk.. Om Edward nu te zoenen.. Zou ze het doen? Of pas als het bezoek weg was? Ze besloot het laatste te doen, als het bezoek weg was, zou ze hem gewoon zoenen. Ze moest toch ooit voor haar gevoelens uitkomen? Hem laten zien dat ze van hem hield?

- Flut Sad -

4 Re: Bad times, good times. op di feb 14, 2012 11:18 pm

Edward

’Ik ben ook gestopt, totdat onze lieve micheal had besloten dat ik toch niet gestopt was.. Hij was niet tevreden toen ik één zo’n hijsje nam, ook niet toen ik zo gek ding op had.. Pas na de tweede leek hij tevreden..’ Even knarstte Edward met zijn tanden over elkaar. Van woede. Hoezo? Hoezo moest hij Elena laten roken, terwijl hij wist dat ze gestopt was? Nevermind, die zou er nog wel achter komen. En snel ook. Eigenlijk wist hij niet waarom hij precies boos werd maar hij wilde Elena beschermen, op de een of andere manier.
Zijn cadeautje bekeek ze, stopte ze terug in zijn verpakking en stopte het in de la. Edward voelde Elena' armen om zijn nek, waarna hij zijn armen rond haar middel plaatste. 'Het is prachtig!' Een glimlach sierde zijn lippen. ’Als je wilt kunnen we naar binnen gaan, ik waarschuw je alleen dat de rest nog verder weg is zeg maar..’ Edward voelde hoe Elena haar hoofd nog even op zijn schouder legde en hem toen los liet, dat deed hij dus ook. Vergeleken met hem was Elena ongeveer 1 kop à driekwart kop kleiner. Niet meer, anders zou hij helemaal moeten bukken wilde hij op dezelfde hoogte als haar staan. 'Dan blijf ik wel bij jou. Dan zal het wel iets minder zijn.' Elena schonk het drinken in wat hij wilde hebben en voordat hij achter Elena aan liep, liep hij zelf al naar het feest. Voor hij het wist liet hij zich neerploffen in de bank, voelde hij tot zijn grote verbazing dat Elena haar benen over zijn benen neer legde en daar even voor de grap in prikte. Ookal was Elena op dit moment niet haarzelf, hij hield nog steeds van haar. Altijd. Love you once, love you still. Always want, always will. De zin kwam spontaan even in hem op wat voor een brede grijns zorgde en een dromerige blik die strak naar voren keek.

5 Re: Bad times, good times. op di feb 14, 2012 11:46 pm

Elena

Elena had gemerkt dat Edward het er niet helemaal mee eens was geweest dat Micheal haar dit had laten doen.. Zelf was ze erachter ook niet helemaal tevreden mee dat ze het gedaan had. Diep ademde Elena in. ‘Dan blijf ik wel bij jou. Dan zal het wel iets minder zijn.’ Die woorden zorgde ervoor dat een warme glimlach haar gezicht sierde terwijl ze uiteindelijk op de bank zaten. Toen Edward plagend in haar been prikte, keek ze hem met een plagende grijns aan. Plagend prikte ze hem in zijn buik waarna ze hem met een plagende grijns weer aan keek. Toen Micheal nog een blow op wilde steken, rolde Elena met haar ogen terwijl ze haar ogen waarschuwend op hem gericht hield. Na enkele hijsjes van het ding, reikte hij het uit richting Elena die hoofd schuddend het ding weg wuifde. ’Nee bedankt.’ Waren haar woorden serieus maar kort. Ookal was Elena zichzelf niet op dit moment, ze wist wat ze kon doen en laten. En nog meer blowen was nou niet bepaald goed voor haar, zeker als ze morgen gewoon nog op wilde staan en niet harstikke ziek wilde zijn. Micheal draaide met zijn ogen terwijl hij een opmerking de groep in wierp. ‘Aah, het meisje wilt niet meer.. Durft ze niet meer?’ Elena rolde met haar ogen. ‘Joh, wat jij wilt eikel.’ Sprak ze rustig terwijl haar aandacht weer op Edward gericht werd. Plagend prikte ze in zijn nek terwijl ze grinnikte. Ergens kon ze nu vanuit het niets de slappe lach hebben, het zou over niks kunnen gaan. ‘Tja, wie je hier een eikel noemt he.’ Gooide Micheal erachter aan.. Elena was het eigenlijk nu wel allemaal zat, ze was klaar met het zooitje. Behalve Edward, die mocht blijven. ‘Als ik dan zogenaamd de eikel ben.. Hup, me huis uit! Iedereen eruit! Behalve Edward.’ Kwam er boos uit terwijl de meeste meisjes zich snel uit de voeten maakte, begonnen ook enkele jongens toch maar te lopen. Uiteindelijk besloot ook Micheal weg te gaan na nog enkele rotte opmerkingen. Elena gooide de deur achter hun dicht.. Rustig liep ze terug de woonkamer in waar Eddie nog steeds op de bank zat – als hij daar nog zat tenminste – rustig legde Elena haar benen weer over de zijne heen terwijl ze hem met haar blauwe ogen aankeek. Ergens wilde ze het gewoon nu doen, hem gewoon zoenen.. Zou ze het doen? Kon ze dat nu wel doen? Plagend legde Elena haar armen om zijn nek heen, haar hoofd werd enkele secondes op zijn nek gelegd terwijl ze aan het peinzen was. Als hij het niet wilde, zou Edward dat vanzelf wel laten blijken.. Hoopte ze, dan hoopte ze vurig dat hun vriendschap niet over was. Oké, ze moest het gewoon doen. Niet meer peinzen. Elena tilde haar hoofd op terwijl ze met haar vingers zijn hoofd iets meer haar richting in bewoog. Enkele secondes keken ze elkaar aan. Elena bewoog zich iets naar voren, sloot haar ogen terwijl haar lippen op de zijne werden gedrukt.

6 Re: Bad times, good times. op wo feb 15, 2012 11:01 pm

Edward

Meteen voelde hij na zijn actie dat Elena hem terug prikte, niet in zijn been, maar in zijn buik. Micheal zat dicht bij hun, maar Edward kon zichzelf gelukkig nog inhouden. Het waren sowieso zijn zaken niet, het zou alleen maar voor problemen zorgen. Micheal bood Elena nog een blow aan, maar ze weigerde hem, gelukkig. ‘Aah, het meisje wilt niet meer.. Durft ze niet meer?’ 'Laat ze. Ze hoeft niks te doen wat jij zegt.' Wierp Edward meteen terug, Micheal was zichzelf toch niet. Gelukkig had Edward zelf nooit zulk soort dingen gedaan vroeger, wie weet was hij er nu verslaafd aan geweest, kon hij niet stoppen. Keek maar naar Micheal. Weer voelde hij Elena hem prikken, alleen was het ditmaal in zijn nek. Grijnzend keek hij haar aan, kneep even kort in haar zij, hopelijk kon ze niet tegen 'kietelen'. ‘Tja, wie je hier een eikel noemt he.’ ‘Als ik dan zogenaamd de eikel ben.. Hup, me huis uit! Iedereen eruit! Behalve Edward.’ Edward bleef zitten, hij mocht dus blijven? Nog steeds bleef hij rustig zitten, hoorde hij hoe snel iedereen weg ging en de deur met een knal dicht werd gegooid. Elena ging weer naast hem zitten, gooide haar benen weer over zijn benen heen en grijnzend keek hij haar aan. Bij het voelen hoe Elena' armen om zijn nek werden geslagen en haar hoofd even tegen haar nek aan kwam, plaatste hij zijn handen in haar zij en drukte haar iets dichter tegen hem aan. Hij wist het niet zeker maar.. Het voelde zo goed aan, zo vertrouwd. Elena tilde haar hoofd weer op, draaide ineens zijn hoofd iets meer naar de hare toe. Langzaam bewoog ze iets naar voren, voelde hij haar lippen op de zijne. Edward beantwoordde de kus terug, drok haar nóg dichter tegen hem aan. Wacht eens even.. Nee, dit was níet goed. Edward duwde met zijn handen die nog steeds in haar zij lagen haar iets naar achteren. 'Nee Elena.. Ik.. Kan het niet.' Het speet hem. Maar het zou oneerlijk zijn dit te doen als ze niet haarzelf was, misschien kwam het doordat ze had geblowd, wist ze niet wat ze deed. Dat zou best wel eens kunnen. Nog voor hij het wist voelde hij hoe Elena op zijn borst sliep. Edward liet zichzelf naar achteren vallen zodat hij met zijn bovenlichaam recht op de bank lag, languit en legde Elena nogsteeds bovenop hem. Even streek zijn vinger langs haar haar, glimlachte hij even en sloot zijn ogen.
Dromenland.

7 Re: Bad times, good times. op do feb 16, 2012 1:46 pm

Elena

Diep ademde Elena een keer in terwijl Edward het voor haar op nam tegen over Micheal. ‘Laat ze. Ze hoeft niks te doen wat jij zegt’ Toen ze Eddie in zijn nek had geprikt, had het niet lang geduurd of Edward kneep in haar zij waar ze helaas niet tegen kon. Hierna werd iedereen echter het huis uit gegooit behalve Edward, die zou ze nooit zomaar haar huis uitgooien. Zelfs niet tijdens een heftige ruzie. Als het aan haar lag tenminste. Nog geen minuut later had ze haar lippen tegen die van Edward aangedrukt. Hij beantwoordde de kus gelukkig. Hij trok haar dichter tegen zich aan voor enkele secondes. Toen hij haar van zich af duwde zachtjes stopte ze meteen, luisterde naar hem. Naar zijn woorden. ‘Nee Elena.. Ik.. Kan het niet.’ Misschien had hij dit helemaal niet gewild, wilde hij niet dat hun vriendschap zou veranderen. Binnen enkele secondes voelde Elena hoe haar oogleden zwaar werden om ze uiteindelijk dicht te doen en tegen Edward zijn borst in slaap te vallen Wat er daarna gebeurde wist ze niet. Ze droomde alleen maar, over Edward. Hoe alles zou kunnen zijn als ze een relatie hadden en hoe het nu was.. Misschien was het wel beter, om niks tussen hun in te veranderen. Soms kon je beter beslissingen nemen die goed voor je waren, dan dat je iets op ging eisen terwijl de andere persoon het niet wilde. Na enkele uren voor haar gevoel werd ze wakker, de zon scheen tussen de gordijnen door die nog open hadden gestaan. Rustig tilde Elena haar hoofd op terwijl ze een paar keer knipperde. Waar was ze ookal weer? Ohja! Ze was thuis. Nog een keer knipperde Elena toen ze zich herinnerde dat ze in slaap was gevallen. Toen ze naast haar keek, lag Edward bij haar. Plagend streek ze haar hand langs zijn wang terwijl ze zichzelf van de bank afwerkte. Rustig liep ze naar de spiegel toe, haar haren werden los gedaan waarna het zwarte haar uitgekamt werd. Kort bekeek ze haar huis een keer, damn het was een rotzooi met alle glazen. Rustig pakte ze alle glazen en bekers terwijl deze in de keuken verdwenen. Haar huis was voor haar gevoel nog net niet uitgeleefd.. Elena had haar zwarte haren los laten hangen, voor de verandering terwijl de glazen, bekers en zelfs borden en bestek werden afgewassen. Wat was hier allemaal gister wel niet gebeurd? Hadden ze een vier gangen maaltijd gemaakt? Volgende keer moest ze niet meer gaan blowen, dat was zeker. Ook niet als het haar aangedrongen werd. Alles werd na het afwassen afgedroogd om opgeborgen te worden in de kasten. Een beker werd gepakt terwijl Elena een glas cola voor zichzelf in schonk, het kon nooit kwaad op de vroege ochtend als je het haar vroeg tenminste. Rustig ging ze op de bank zitten terwijl Edward na enkele secondes wakker leek te worden. ’Hee, slaapkopje.’ Sprak ze plagend. Kort dacht ze na, wat was er gister allemaal gebeurd. Ze had geblowt, gedronken, edward gezoend.. Wat? Had ze hem echt gezoend bedacht ze zich kort in de war, lichtelijk serieus keek ze Edward aan. Had ze het echt gedaan? ’M;n geheugen is volgends mij niet meer zo goed.. Denk ik, wat heb ik gister allemaal gedaan?’ Vroeg ze serieus maar lichtelijk nieuwsgierig. Nog voordat Edward kon reageren stond ze op, liep ze naar de keuken en haalde het zakje uit de la terwijl de ketting omgedaan werd. Het was werkelijk prachtig! De letter E, het hoefijzertje en het hartje. Snel parkeerde Elena zich weer op de bank naast Edward die was gaan zitten.

8 Re: Bad times, good times. op do feb 16, 2012 11:13 pm

Edward

Ineens opende zijn ogen, probeerde hij zijn lichaam omhoog te krijgen en keek hij om zich heen. Nja, probeerde want met zijn ogen zag hij alles nog wazig. ’Hee, slaapkopje.’ Grijnzend keek hij naast zich, Elena zat er en greens naar hem. Ondertussen zag hij alles weer goed, keek hij eens uit het raam en zag het felle daglicht, zijn ogen daarna weer op Elena richtend bij het horen van haar stem. ’M'n geheugen is volgends mij niet meer zo goed.. Denk ik, wat heb ik gister allemaal gedaan?’ Even dacht Edward na. Ja, hij wist het, maar of hij het moest vertellen..? Ja, gewoon eerlijk zijn, dat was het beste. 'Je hebt geblowd, gedronken en.. Voor de rest niks bijzonders. Ohja, nadat je dat had gedaan, heb je.. mij gezoend. En toen heb ik je weggeduwd..' Even dwarrelde zijn blik naar de grond, nee, hij wilde niet dat Elena boos op hem was. Natúúrlijk had hij lang naar dat ene moment verwacht, maar niet als ze niet haarzelf was en ze er later misschien spijt van ging krijgen. Edward richtte zijn blik even later weer op haar. 'Ben je.. Boos op me. Omdat ik je heb weggeduwd?' Even slikte hij kort, misschien had hij het gewoon wel niet moeten doen. 'Ik bedoel.. Ik deed het omdat je niet jezelf was en onder invloed was, misschien deed je wel iets wat je helemaal niet wilde. Dan zou je er spijt van krijgen.' Hopelijk, was ze door zijn uitleg minder boos. Ofja, misschien wás Elena helemaal wel niet boos ofzo maar vond ze het juist beter omdat het niks betekende. Dat ze hem gewoon als beste vriend zag, niet meer. Edward zou wel een tijdje met die pijn leven maar, hij zou het accepteren als het zo zou zijn.
Ineens voelde Edward Elena' lippen nogmaals op de zijne. Voor hij het wist beantwoordde hij de kus, trok haar iets dichter tegen hem aan en wreef hij zachtjes met zijn vingertoppen strelend over haar rug. Damn, betekende dit dan, dat Elena hem tóch leuk vond, dat ze dezelfde gevoelens voor hem had. Of was dit gewoon omdat ze het moment nog een keer wilde meemaken, maar met geen betekenis? Life sucks.

9 Re: Bad times, good times. op vr feb 17, 2012 7:36 am

Elena

Edward keek haar gtrijnzend aan terwijl een glimlach haar gezicht tekende. Op haar laatste vraag leek hij kort na te denken voordat hij begon met spreken. ‘Je hebt geblowd, gedronken en voor de rest niks bijzonders. Ohja, nadat je dat had gedaan, heb je.. mij gezoend. En toen heb ik je weg geduwd..’ Elena dacht kort na. Geblowd en gedronken, hoe kon ze op haar eigen verjaardags feest! Logisch dat ze zich vandaag de dag k*t voelde. Kort streek haar hand door haar haren heen. ‘Ben je.. Boos op me. Omdat ik je heb weg geduwd?’ Misschien wilde hij het dan toch niet, ging er kort een gedachte door haar hoofd heen terwijl Edward een uitleg gaf. ‘Ik bedoel.. Ik deed het omdat je niet jezelf was en onder invloed was, misschien deed je wel iets wat je helemaal niet wilde. Dan zou je er spijt van krijgen.’ Elena knikte kort, hij bedoelde het dus zeg maar goed.. Plagend sloeg ze haar armen om Edward zijn nek heen terwijl ze haar lippen weer op de zijne drukte. Edward beantwoordde haar kus dit keer. Trok haar iets dichter tegen zich aan terwijl zijn vingertoppen zachtjes over haar rug wreven. Na enkele secondes stopte ze, haalde haar lippen van de zijne af terwijl haar hoofd op zijn schouders gelegd werden voor enkele secondes. Het voelde allemaal zó goed en vertrouwd. Op een of andere rare maar vreemde manier, het was wel fijn. Dat zeker. Elena keek hem kort aan terwijl ze sprak. ’Ik zoende je gister, omdat ik dat wilde. Net als nu. Ik ben helemaal helder. Het punt is..’ Kort stopte ze even, haalde diep adem terwijl ze slikte. ’Ik ben gek op je, ik kan er wel over gaan liegen. Maar een goede vriend – jij dus - leerde me vroeger altijd dat je nooit moest liegen, vooral niet tegen je beste vriend.’ Sprak ze rustig maar voorzichtig woord voor woord uit. ’Als jij het niet wilt.. Ga ik daar mee akkoord, zolang onze vriendschap maar hetzelfde zou blijven, hoop ik.’ Ze wilde hun vriendschap gewoon niet verpesten, nu niet. Nooit niet. Rustig legde Elena haar hoofd weer tegen de schouder van Edward aan. Benieuwd naar zijn woorden, maar te veel in de knoop met zichzelf om hem aan te kijken.

~ Flutje Sad ~

10 Re: Bad times, good times. op zo feb 19, 2012 11:37 pm

Edward

Na een paar seconden voelde hij hoe Elena' lippen van de zijne afhaalde en haar hoofd op zijn schouder legde. Het voelde.. Goed, beter dan dat zelfs. Fantastisch? Hmm, méér dan fantastisch. Er was.. eigenlijk geen woord voor. Elena keek hem weer aan. ’Ik zoende je gister, omdat ik dat wilde. Net als nu. Ik ben helemaal helder. Het punt is..’ Nu kwam het.. Het punt is, ik voel niks voor je. Damn, zijn wereld zou instorten, maar als Elena maar gelukkig zou zijn, dan zou hij dat ook zijn. Dan zou het hij accepteren. ’Ik ben gek op je, ik kan er wel over gaan liegen. Maar een goede vriend – jij dus - leerde me vroeger altijd dat je nooit moest liegen, vooral niet tegen je beste vriend.’ Glimlachend keek hij haar aan, dat Elena dat nog wist.. Hij had het haar lang geleden verteld, maar ze was het blijkbaar dus nooit vergeten. ’Als jij het niet wilt.. Ga ik daar mee akkoord, zolang onze vriendschap maar hetzelfde zou blijven, hoop ik.’ Twijfelde ze er nou serieus over, of hij niet op haar was, dat hij niets voor haar voelde? 'Ik ben niet.. Gek op je.' Ach, wat was hij gemeen om de spanning hoger te brengen. 'Nee. Ik ben dat inderdaad niet.. Ik ben méér dan gek op je.' Grinnikend keek hij Elena aan, hij hield zóveel van haar. Edward had niet eens geweten dat gevoelens voor een persoon zo sterk konden zijn, maar dat bleek dus maar weer wel zo te zijn. Alleen keek ze hem niet meer aan. Misschien wel van de spanning, wachtend op zijn antwoord. Maar die had hij gegeven. Hij hield van haar, zoveel.. Met geen pen te schrijven. Niemand zou tussen hun komen. Niemand. Dit zou nooit overgaan, hopelijk. '' Zijn woorden klonken liefjes, maar écht menend. Recht uit zijn hart.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: