Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Jaaaa eindelijk foto's van Paulina ghehe, het veulen is van mijn zus (en voor de helft van mij XD). Tis een skattie als ze niet bang is voor het halster en ik ben haar beste vriend maar ook het grootste halstermonster elmo Paulina is dus 5 maanden en hier komen de foto's:

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=5&filename=img1918o
Heeft ze een mooie pose doet ze haar hoofd omlaag T-T

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=849&filename=img1921c
MOONSTER EYEEESSSS!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=35&filename=img1922o
Meer interesse in de water emmer dan in de camera....

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=42&filename=img1923rg
Mooie pose, mooie pose.... *wordt bijna overhoop gelopen*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=51&filename=img1924pi
*ziet eindelijk de camera staat de camerasnapper met haar knie in beeld....*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=829&filename=img1925c
Alles is een spel, kromt ze haar hoofd, klik ik op dat dingetje en dan doet ze haar hoofd naar beneden, typisch....

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=834&filename=img1926p
Aww kijk eens hoe knap! Ik kan al grazen!!!

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=708&filename=img1927l
Mevrouw Paulina...? Wat doet u?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=84&filename=img1928s
Aww mijn knie is ook zóóó leuk :A:

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=801&filename=img1929w
Ja joh, gewoon doen, pff luister niet naar mij en probeer dat domme halster er maar lekker af te schuren, Maar NIET aan mijhijjjjj *ben ik niet zielig?*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=838&filename=img1930zg
Euh tja.... I guess my foots are not stinking anymore?

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=233&filename=img1931z
Zie je het? Zíé je het? Omg zie mijn voet die opgetild wordt omdat Paulina beslist dat ze mijn slippers gewoon awesome vindt! Normaal? NEE


Tja, mijn voeten waren oninteressant maar dit is wel een mooi plaatje :A:


Wa's die rozige waas nou? *stiekem ikke die haar in een mooie positie te plaatsen elmo*

Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=84&filename=img1934i
Cutieeepye!


Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=851&filename=afbeeldingj
Bammm


Meet mijn, gestoorde, krankzinnige, vreetzuchtige, ondeugende, slimme poownieveulen <3 Scaled.php?server=94&filename=foto1mpn
Erm, ghehe onder de hals van bassie door xD

p.s. dit is Paulina, ik wil nergens anders mijn foto's zien! ook is ze op deze foto's anderhalve maand jonger dan dat ze nu is ^^

onthoud, MIJN foto's!


edit, vele foto's zijn te groot, dat wordt gefixt Wink



Laatst aangepast door Paulina op vr sep 30, 2011 7:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Darren

Darren
Ex-Admin

Wat een schatje!

Gast


Gast

danku maar ze is om gek van te worden --"

Gast


Gast

pff :') ik ga nieuwe foto's uploaden Very Happy ze komen er zo aan

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum